Wróć na
oprac. Aleksandra Chruścielewska
|
aktualizacja

Anna Lewandowska z córką. Pozują w podobnych stylizacjach

21
Podziel się

"Też to znacie, kiedy po wielu obowiązkach i nieprzespanej nocy widzicie już z samego rana radosną buźkę waszej pociechy i wszystko, co złe przemija?" – pisze Anna Lewandowska. Do wpisu trenerka dołączyła urocze zdjęcie z Klarą.

Anna Lewandowska ma 30 lat
Anna Lewandowska ma 30 lat (ONS.pl, Przemyslaw Blaszczyk)
bCIuvCXV

Klara to oczko w głowie Lewandowskich. Trenerka udostępniła na swoim koncie na Instagramie zdjęcie, na którym pozuje z córką. Do fotografii dołączyła osobisty wpis, w odnosi się do macierzyństwa.

bCIuvCXX

"Niesamowite, ile taka mała istota potrafi wnieść wspaniałych zmian w życie dorosłych ludzi. Nauczyła nas spokoju, jeszcze większej miłości do drugiego człowieka (...) Też to znacie, kiedy po wielu obowiązkach i nieprzespanej nocy widzicie już z samego rana radosną buźkę waszej pociechy i wszystko, co złe przemija? Moja mała nauczycielko życia – dziękuję, że jesteś" – pisze Lewandowska.

Uwagę zwraca stylizacja Lewandowskiej i Klary. Trenerka pozuje w czerwonej kurtce, podobną ma również jej córka. Trzeba przyznać, że wyglądają razem uroczo. Zdjęcie spodobało się internautom. "Jakie jesteście fajne obie. Stylówki macie rewelacyjne. Jak Klara pójdzie w ślady mamuśki, to będzie super babeczką " – pisała jedna z użytkowniczek Instagrama. "Fajnie wyglądacie dziewczyny" – dodała inna.

bCIuvCYd

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz także: #ZadbanaPolka. 7 kobiet, 7 historii i jedno hasło: "Jestem, jaka chcę być"

bCIuvCYy
Źródło:
WP Kobieta
KOMENTARZE
(21)
Robertus
rok temu
Proszę kończcie już z tą Lewandowską. Nic nie wnosi ciekawego. Tylko jej psudo wywody. Wszedzie znowu robi się jej pełno. Litości... No ma od jakiegoś czasu faktycznie siłe przebicia, parcie na szkło ale... Jedynie od nazwiska męża i jego dużych pieniędzy.
agatka
rok temu
A to jak zwykle - byle się pchać gdzie nie trzeba i pokazywać usilnie. A w głowie to...
kiki
rok temu
te dziewczyny c jej tak slodza musza sie bardzo dowartosciowac jak pisza do niej tylko nie widza tego ze te jej slowa to stek bzdur byle by pisali
bCIuvCYz
leo
rok temu
W Bolanda (stan umysłu) są trzy matkieboskie: matkaboskasteczkowska (córka księdza), matkaboskakożuchowska (śmierc w kartonach), matkaboskalewandowska (gęsi smalec zawiera białko)
Baska
rok temu
Czy temu dziecku cos jest ze wstydza sie ja pokazac swiatu
Najnowsze komentarze (21)
Gosia
7 miesięcy temu
Chyle im czoła...bardzo mądra para.Potrafią wykorzystać przysłowiowe pięć minut. LUDZIE jesteście zazdrośni hhi
gość
rok temu
Zdjęcia córeczki Lewandowskich są zawsze pokazane z tyłu lub z boku.Chcialabym zobaczyć bużkę tego dziecka.Mam wrażenie że oni wstydzą się pokazać dziecko z przodu lub mają inne obawy np.bezpieczeństwo
Poiuyt
rok temu
Jak zwykle dziecko tyłem na każdym zdjęciu Obojętnie czy razem czy osobno czy się wstydzę tego dziecka czy co
chłopek roztr...
rok temu
Co to za jedna?
??
rok temu
Kim jest ta lewandowska??
sportowiec pr...
rok temu
PUSTAK I NIC WIĘCEJ!
inteligent
rok temu
Dajcie spokój już z tą lewandowską! Kogo to obchodzi, jak ubrała córkę. Śmiechu warte! Głupota ludzka nie ma granic!
Beryl35
rok temu
Daje tu komentarz bo jak jest na sportowym to trzeba miec konto. Zawsze bylem wielkim fanem Lewego. Bylem dumny ze jestem Polakiem tak jak on. Niestety musze przyznac, ze Lewy plynie po rowni pochylej. Jego koniec juz sie rozpoczal. Do tego kiedy zobaczylem go z donatanem... Hmmm ci kolesie do Lewego powinni mowic na Pan a on sie zniza do ich poziomu... Rapierow w rozciagnietych rajstopach co pisza rymowane bajki dla dzieci pod bicik. Sam nagrywam ale to co oni tworza to juz nie jest rap a napewno nic co moglo by pomoc lewemu. Trace szacunek do Ciwbie Robercie. Byles wzorem, byles ponad wszystko a stales sie jednym z wielu, takim zwyczajnym. Juz nie zachwycasz.
bCIuvCYr
Antycelebryta
rok temu
Znowu ta irytująca Lewandowska. Czy można ją wyrzucić z internetu?
R
rok temu
Kim ona jest bo nie ogarniam to ta doda co śpiewa czy mi się coś pomyliło bo nie było mnie dwanaście lat w kraju wróciłem z nowej Zelandii
Jdjdjx
rok temu
Na ch dodawac takie zdjęcia? Dzisiaj usunąłem facebooka i instagrama bo mam dość patrzenia na pustaki.
Ha
rok temu
aicralK
Xd
rok temu
To dziecko ma na imię Aralk
Angielska Muc...
rok temu
Jakże trzeba być próżnym i zakompleksionym człowiekiem, by żyć od zdjęcia do zdjęcia.
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić