o2-logo
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • Quizy
Wróć na
oprac. oprac. Przemysław Ciszak
|

Boeing 737 MAX znów na cenzurowanym. W samolotach wykryto kolejne usterki

4
Podziel się

Tym razem problemem ma być oprogramowanie – przekonuje koncern. Kolejne wykryte problemy chce jednak zweryfikować Federalna Administracja Lotnictwa.

Boeing 737 MAX znów na cenzurowanym. W samolotach wykryto kolejne usterki
(Materiały prasowe)
bDgwlorV

Błędne dane dotyczące lotu powodowały, że system kontroli miał obniżać nos maszyny – wykryli piloci testujący samoloty 737 MAX – pisze next.gazeta.pl.

Jak nieoficjalnie ustalił Bloomberg, kolejnym problemem ma być usterka skrzydła na ogonie samolotu.

bDgwlorX

Zdaniem koncernu wykryte problemy dotyczą oprogramowania, a nie sprzętu. "Jesteśmy przekonani, że chodzi o aktualizację oprogramowania, a nie aktualizację sprzętu" - stwierdził dyrektor generalny Boeinga Dennis Muilenburg, cytowany przez Bloomberg.

Kolejne wykryte problemy chce zweryfikować Federalna Administracja Lotnictwa.

Obejrzyj: Boeingi 737 MAX w LOT nie polecą. Prezes wyjaśnia

Boeing w drugim kwartale 2019 roku zanotował mniejszą aż o 35 proc. sprzedaż samolotów, a okres ten zakończony został ze stratą sięgającą aż 2,9 mld dol., czyli ponad 11 mld zł. W związku z problemami z linią 737 MAX poważnie rozważać ma wstrzymanie jej produkcji.

bDgwlosd

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

bDgwlosy
KOMENTARZE
(4)
kakaduczek
rok temu
To jest tak, kiedy organ certyfikujący powierza przeprowadzenie badań producentowi. Zawsze wychodzą na tip top. Jednak życie je weryfikuje. Potem wiele osób traci życie. Odpowiedzieć karnie powinna osoba, która zezwoliła na certyfikowanie podzespołów przez producenta czyli Boeinga. Teraz będzie milion wersji oprogramowania, z kolejnymi błędami i kolejne katastrofy. To błędne koło trzeba przerwać. Tu nie ma miejsca na metodę prób i błędów, na skutek których giną ludzie.
ciekawy probl...
rok temu
Błąd oprogramowania skrzydła na ogonie?
lex
rok temu
Samolot jest za długi i są kłopoty z wyważeniem , to tak w skrócie , wszystkie 300, 400, 500 były super, chłopcy komputerowcy z Indii zrobili cudo ,które odbiło się czkawką producentowi i rodzinom ofiar..,
bDgwlosz
znafca beingó...
rok temu
jak piloci chcą zerknąć w dół to opuszczają dziób samolotu
Najnowsze komentarze (4)
lex
rok temu
Samolot jest za długi i są kłopoty z wyważeniem , to tak w skrócie , wszystkie 300, 400, 500 były super, chłopcy komputerowcy z Indii zrobili cudo ,które odbiło się czkawką producentowi i rodzinom ofiar..,
znafca beingó...
rok temu
jak piloci chcą zerknąć w dół to opuszczają dziób samolotu
kakaduczek
rok temu
To jest tak, kiedy organ certyfikujący powierza przeprowadzenie badań producentowi. Zawsze wychodzą na tip top. Jednak życie je weryfikuje. Potem wiele osób traci życie. Odpowiedzieć karnie powinna osoba, która zezwoliła na certyfikowanie podzespołów przez producenta czyli Boeinga. Teraz będzie milion wersji oprogramowania, z kolejnymi błędami i kolejne katastrofy. To błędne koło trzeba przerwać. Tu nie ma miejsca na metodę prób i błędów, na skutek których giną ludzie.
ciekawy probl...
rok temu
Błąd oprogramowania skrzydła na ogonie?
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić