o2 - Serce Internetu
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • QUIZY
Wróć na
Kamil Karnowski
|
aktualizacja

Ćwiczą tylko godzinę dziennie. Zdradzili sekret takiego wyglądu

103
Podziel się

Owen i Lewis Harrison to bliźniacy, którzy znaleźli dość nietypowy sposób, aby osiągnąć umięśnioną sylwetkę.

Ćwiczą tylko godzinę dziennie. Zdradzili sekret takiego wyglądu
(Instagram.com)
bESOKmEl

By tak wyglądać, nie wystarczy dużo machać ciężarami. Bracia radzą, by stosować na siłowni zasadę "4 sekund". Polega ona na tym, że każdy ruch wykonujemy w tym właśnie czasie. To dzięki powolnym ruchom mięśnie odpowiednio się rozciągają, co pozwala na możliwie najbardziej efektywny trening.

Nie spędzamy całych dni na siłowni. To byłoby bez sensu. Nam wystarczy godzina, ale przychodzimy tam 5-6 razy w tygodniu i ćwiczymy tak intensywnie, jak tylko się da. Liczy się to, co będziesz robił ze swoim ciałem przez resztę dnia, a nie tylko na treningu - wyjaśnili w rozmowie z "Daily Starem".

Jesteś tym, co jesz. Dlatego właśnie bracia Harrison przypominają, że rozrastające się dzięki treningom mięśnie potrzebują odpowiedniej dawki białek. Według nich, nie powinno się więc zbyt rygorystycznie podchodzić do diety i ograniczać ilość spożywanego dziennie jedzenia. Na śniadanie polecają owsiankę lub jajka, a później drób lub wołowinę i brązowy ryż. Do tego warzywa, by dostarczyć organizmowi witaminy.

bESOKmEn

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

bESOKmEO
KOMENTARZE
(103)
czajnick-1983
5 lata temu
A suty mają odstające od tej owsianki czy od towaru? BRENDNIE powiadam Wam BREDNIE!!!!
gość
5 lata temu
i strzał tez pewnie co 4 sek
ff
5 lata temu
moj kolega na koksie je byle co i jak popadnie i wcale gorzej nie wyglada :D
bESOKmEP
nie chcę...
5 lata temu
to ja tego sekretu nie chcę znać...
arkadiusz9021
5 lata temu
Co to za pedały na koksie ?
lol
5 lata temu
przecież im nie staje
bolt
5 lata temu
tylko głupia na nich poleci
fgd
5 lata temu
taaa. pewnie, godzine dziennie, akurat ktos w to uwierzy
Lucas
5 lata temu
I duuuzo anabolików ;) pozdrowienia dla januszy wierzących w cudowna moc kurczaka , brązowego ryżu i intensywnego treningu ...
klocek
5 lata temu
żeby tylko sie nie zagejowali przez te godzinke jak george
Jakie piękne ...
5 lata temu
NA PEWNO CWICZĄ WSPÓLNE KAKAO GODZINKE
adr
5 lata temu
koksy
zenek
5 lata temu
A na deser, po każdym głównym posiłku, bracia zawsze łykają zestaw sterydów. Ale to już taki drobiazg o którym zapomnieli powiedzieć.
bESOKmEH
asd
5 lata temu
Przecież oni są nakokszeni jak Ozzy Ozborne podczas trasy koncertowej. Takie artykuły powinny być zakazane ustawowo. Naoglądają się tego dzieciaki i poźniej tylko nakręcają sobie spiralę kompleksów. Masakra...
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić