REKLAMA
Odsłoń newsy
Odsłoń newsy
Copyright Wirtualna Polska Media S.A. - ReklamaRegulaminPrywatność
Odświeżone 3 godziny temu
Twoje konto
Pogoda
Radio
Quizy
0
graczy online
Graj teraz!
REKLAMA
Anna Ryta06.02.19 (07:34)

Joanna Kulig idzie jak burza. Wystąpiła w produkcji Amazona

Joanna Kulig wyrasta na hollywoodzką gwiazdę. Coraz trudniej zliczyć produkcje, w których wzięła udział. Już wkrótce będziemy mogli ją oglądać w kolejnej - tym razem w serialu Amazona "Hanna".
kadr z serialu

Podczas Super Bowl, finału rozgrywek futbolu amerykańskiego, wyemitowano kilka specjalnie przygotowanych zwiastunów nadchodzących superprodukcji i zapowiedzi platform streamingowych. Na tym tle wyróżniał się jednak Amazon Prime Video, który pokazał pierwszy odcinek swojej oryginalnej produkcji "Hanna". Jedną z ról, choć epizodycznych, zagrała Joanna Kulig.

Choć twórcy zaplanowali oficjalną premierę serialu dopiero na marzec, widzowie już teraz przez 24 godziny mogli obejrzeć pierwszy fragment. Wśród polskiej części publiczności obraz z pewnością przeszedłby niezauważenie, gdyby nie fakt, że na ekranie przez trzy minuty pojawia się ona - Joanna Kulig.

REKLAMA

Produkcja opowiada o nastolatce, która nabyła za sprawą swojego ojca, byłego agenta CIA, niezwykłe zdolności. W przyszłości ma się stać perfekcyjną zabójczynią. Polka wciela się w matkę głównej bohaterki.

- Moim partnerem był Joel Kinnaman. Mieliśmy skomplikowane sceny pościgów. Muszę przyznać, że bardzo mi się to podobało - mówiła aktorka na łamach "Tele Tygodnia". Czyżby Kulig na dobre zadomowiła się za oceanem?

Produkcja oparta jest na podstawie filmu Joe Wrighta o tym samym tytule. Reżyserem jest Sarah Adina Smith, a za scenariusz odpowiada David Farr.

Super Bowl to finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi NFL. Jest to najważniejsze wydarzenie sportowe roku w Stanach Zjednoczonych, traktowane jako nieformalne święto narodowe. W ostatnich latach przyciągało przed telewizory ponad 100 mln widzów. Popularność wydarzenia potwierdzają stawki za emisję reklam. W tym roku za 30-sekundowy klip reklamodawcy musieli płacić ponad 5 mln dol.

ZOBACZ WIDEO: Hollywood zatrzyma Kulig? "Odmówiła kilku rodzimym produkcjom"

0
0
0
0
0
0
PODZIEL SIĘ
TWEETNIJ
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
REKLAMA
REKLAMA
Zamknij