Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
aktualizacja

Kupujesz w Lidlu lub Biedronce? Nadchodzą duże zmiany

Podziel się:

Już widać, że dyskonty przestają być miejscem kojarzącym się z kupowaniem prosto z kartonów z metalowych półek.

Kupujesz w Lidlu lub Biedronce? Nadchodzą duże zmiany
(Shutterstock.com)

Jak podaje „Rzeczpospolita”, już niedługo segment premium zajmie większość przestrzeni w popularnych dyskontach. Już teraz widać, że na półkach coraz częściej pojawiają się owoce morza, akcesoria modowe, czy markowa porcelana.

Coraz częściej na dyskontowych regałach znajdujemy produkty znanych marek. Powoli wypierają one tanie odpowiedniki, produkowane z logiem sieci, do niedawna stanowiące nawet 90 proc. oferowanego asortymentu.

„Rzeczpospolita” podkreśla też, że już od dawna sieci takie jak Biedronka i Lidl starają się zmienić wizerunek swoich sklepów. "Prawdziwą ofensywę szykują na okres przedświąteczny, kiedy konsumenci są skłonni do większych wydatków" - przewiduje dziennik.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić