Logo sieradzkiego szpitala po remoncie zostało umieszczone na jednej ze ścian i stało się małą atrakcją dla pacjentów. Wszyscy je fotografują. Zdjęcie pojawiło się także na jednym z portali społecznościowych i zyskało… drugie życie.
Niektórzy odczytują to jako przestrogę, inni upatrują w tym sytuację polskiej służby zdrowia. – W tym szpitalu wyjdziesz na prostą – pisze jeden z użytkowników Twittera.
Logo wzorowane jest na zapisie EKG lub na obrazie z kardiomonitora. Przedstawia zapis bicia serca. Co najciekawsze, logotyp przedstawia prawidłowy zapis, ponieważ na prostej linii bicie serca najpierw pojawia się po lewej stronie.
Niestety w ocenie specjalistów od marketingu graficy produkując logotypy powinni brać pod uwagę reakcję odbiorców. – W komunikacji wizualnej nie liczy się tylko kompozycja, lecz także psychologiczne mechanizmy stojące za jej odczytaniem – napisali na Facebooku przedstawiciele profilu "Marketing przy kawie".
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.