o2 - Serce Internetu
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • QUIZY
Wróć na
Paulina Brzozowska
Paulina Brzozowska
|

Otwarcie flagowego salonu Reserved w Londynie za nami. Pojawiła się na nim Kate Moss

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
14
Podziel się

LPP oficjalnie otworzyło dziś pierwszy salon Reserved w Londynie. Liczący ok. 3 tys. m kw. sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Debiut flagowej marki LPP na jednej z najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata to kolejny etap realizowania globalnych aspiracji i ważny krok w międzynarodowej ekspansji polskiej firmy. Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.

Tak wyglądało otwarcie Reserved w Londynie
Tak wyglądało otwarcie Reserved w Londynie (Materiały prasowe)
bEqEwUpx

- Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów – mówi Marek Piechocki, Prezes LPP SA. Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku.

Brytyjskim klientom Reserved zaoferuje specjalnie zaprojektowaną kolekcję ubrań i dodatków, w których przemyca wątki polskiej kultury i wzornictwa. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl, łącząc lekkość i elegancję z elementami bardziej awangardowymi. Oferta obejmuje pełen asortyment Reserved, czyli kolekcję damską, męską oraz dziecięcą.

bEqEwUpz

Londyński salon Reserved został zaprojektowany według koncepcji „Open to Public”. Całość ma sprawiać wrażenie lekkości, elegancji i nowoczesności. W sklepie wykorzystano nowoczesne technologie pozwalające na odpowiednie wyeksponowanie kolekcji oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Przykładowe rozwiązania to ledy umożliwiające m.in. dostosowanie oświetlenia sklepu do pory dnia, ekrany LED pozwalające na komunikację marketingową z klientami czy system informacji zarządzający ruchem w przymierzalniach.

Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln. złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat. - Od jakiegoś czasu mówimy, że LPP jest Made in Poland – mówi Marek Piechocki. - Nasz londyński salon jest tego najlepszym przykładem. Przy jego projektowaniu i budowie pracowali nasi długoletni polscy partnerzy. Efektem ich pracy jest sklep na absolutnie światowym poziomie, oparty na najnowocześniejszych rozwiązania technologicznych. Osobiście jestem z tego naprawdę dumny – dodaje Prezes LPP.

bEqEwUpF

W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 pracowników. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK.

Równocześnie z otwarciem salonu przy Oxford Street została uruchomiona sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim. Sklep internetowy marki dostępny jest pod adresem www.reserved.co.uk i oferuje asortyment odzieży i dodatków liczący ponad 10 tys. pozycji.

bEqEwUpG

Londyńskiemu debiutowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa z udziałem supermodelki Kate Moss. Działania promocyjne koncentrują się przede wszystkim na komunikacji internetowej oraz reklamie zewnętrznej wykorzystującej witrynę salonu oraz nośniki reklamowe na przestankach autobusowych i stacjach metra. Wizerunek Kate Moss promującej markę Reserved znajduje się także na słynnych londyńskich piętrowych autobusach. Modelka wzięła również udział w oficjalnym otwarciu salonu.

Zobacz także: Zobacz też: Tak się robi modę w Polsce. Zobacz LPP od kuchni
bEqEwUqa
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Źródło:
WP Kobieta
KOMENTARZE
(14)
tomason
4 lata temu
W końcu role się odwrócą i to Niemcy czy Anglicy kupują w polskich sklepach
Tur
4 lata temu
Ble ble ble i tak wszyskie ciuchy czuć chińczyzną !!!
gingergirl
4 lata temu
Rozumiem, że Oxford Street zobowiązuje, no ale poszli po bandzie. Pozytywnie oczywiście.
bEqEwUqb
gremlin
4 lata temu
LPP mocno pracuje nad budową świadomości marki, myślę że niedługo będzie kojarzona na całym świecie
najaw
4 lata temu
No to pozostaje czekać teraz na kolejne salony w wielkich aglomeracjach.
boojaka
4 lata temu
To się nazywa kampania z klasą.
zojka
4 lata temu
Już nie takimi małymi krokami do celu, gratulacje!!!
UKasz
4 lata temu
Trzeba przyznać, że weszli do Londynu z buta. Bardzo udana promocja.
...
4 lata temu
Prawie każda marka po pewnym czasie na rynku poświęca jakość dla większego zarobku. Taka mentalność.10-15 lat temu produkt reserved żył długo, teraz kilka miesięcy zanim się np. odbarwi itp. Brak już firm z klasą.
Polka
4 lata temu
Świetnie! Dlaczego nie w drugą stronę i to tylko my mamy kupować u obcych? ;-) Powodzenia w zdobywaniu kolejnych rynków!
Tom
4 lata temu
Kate Moss była w gumiakach?
R4L
4 lata temu
Reserved to przereklamowany syf za duże pieniądze, lepiej dopłacić symbolicznie i mieć produkt dobry jakościowo.
mmm
4 lata temu
git. zajde i zobacze.
bEqEwUpT
takitam
4 lata temu
Firma polska płacą ca podatki na Cyprze. To jak by niemiec otworzył firmę budowlana w Polsce i mówił że firma niemiecka tradycja - a pracuja polacy i ukrancy
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić