o2-logo
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • Quizy
Wróć na
oprac. oprac. Anna Kozińska
|

Urle: tragedia na torach. Nie żyje 19-latka

9
Podziel się

W miejscowości Urle w województwie mazowieckim doszło do śmiertelnego wypadku. Pociąg potrącił 19-latkę na przejściu dla pieszych. Podróżni muszą liczyć się z poważnymi utrudnieniami.

Nie kursują pociągi na trasie Warszawa-Białystok
Nie kursują pociągi na trasie Warszawa-Białystok (East News, marek kudelski)
bDmWkyuZ

Około godz. 7 rano pociąg Intercity relacji Szklarska Poręba–Białystok potrącił 19-latkę na przejściu dla pieszych w Urlach. Kobieta nie przeżyła.

Jak donosi porta tvp.info, nie kursują pociągi na trasie Warszawa-Białystok. Uruchomiono zastępczą komunikację autobusową. Utrudnienia mogą potrwać jeszcze kilka godzin.

Służby sprawdzają, jak doszło do wypadku.

bDmWkyvb
Zobacz także: Zobacz także: Największy park wodny w Europie powstaje w Polsce. Wiemy więcej o cenach biletów

Źródło: tvp.info

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

bDmWkyvC
KOMENTARZE
(9)
.
rok temu
Masakra. Za dużo tych wypadków na torach w tym miesiącu...
E
rok temu
Niech spoczywa w spokoju.amen
niewiarygodne
rok temu
"Około godz. 7 rano pociąg Intercity relacji Szklarska Poręba–Białystok potrącił 19-latkę na przejściu dla pieszych w Urlach. " Chwila, moment, coś mi tu nie gra...."na przejściu dla pieszych"? To u nich tam linia kolejowa przebiega....ulicą? Z tego co mi jest wiadome, to pociąg może potrącić ..ale na....przejeździe kolejowym.
bDmWkyvD
facet.s
rok temu
Tragedia i szkoda mlodego zycia....Nie znam sprawy ale widze jak chodza po drogach nastolatki....Nos zapchany w telefon ...sluchawki na uszy.i swiata przed soba nie widzi takie ludzkie monstrum....Na kazdym przejsciu dla pieszych powinno sie rozejrzec zanim sie na nie wejdzie a na pewno i pociagi maja tam znaki nakazujace zwolnic.....Nie rozumiem wiec jak mozna wejsc w inny sposob wprost pod pociag...? No chyba ze ma sie dosyc zycia...
blondi
rok temu
myślała że i tu ma pierwszeństwo?
Najnowsze komentarze (9)
Po
rok temu
Pociąg powinien się zatrzymać przed przejściem. Przed rowerem i hulajnogą też... Teraz maszynistę będą męczyć...
blondi
rok temu
myślała że i tu ma pierwszeństwo?
Mój nick
rok temu
Z całym szacunkiem 19-latka to jeszcze nie kobieta.
Aaa
rok temu
Jak można nie zauważyć albo usłyszeć pociągu? Zal dziewczyny
facet.s
rok temu
Tragedia i szkoda mlodego zycia....Nie znam sprawy ale widze jak chodza po drogach nastolatki....Nos zapchany w telefon ...sluchawki na uszy.i swiata przed soba nie widzi takie ludzkie monstrum....Na kazdym przejsciu dla pieszych powinno sie rozejrzec zanim sie na nie wejdzie a na pewno i pociagi maja tam znaki nakazujace zwolnic.....Nie rozumiem wiec jak mozna wejsc w inny sposob wprost pod pociag...? No chyba ze ma sie dosyc zycia...
Trelemorele
rok temu
buk tak chciał.
E
rok temu
Niech spoczywa w spokoju.amen
.
rok temu
Masakra. Za dużo tych wypadków na torach w tym miesiącu...
bDmWkyvv
niewiarygodne
rok temu
"Około godz. 7 rano pociąg Intercity relacji Szklarska Poręba–Białystok potrącił 19-latkę na przejściu dla pieszych w Urlach. " Chwila, moment, coś mi tu nie gra...."na przejściu dla pieszych"? To u nich tam linia kolejowa przebiega....ulicą? Z tego co mi jest wiadome, to pociąg może potrącić ..ale na....przejeździe kolejowym.
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić