Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
oprac. Katarzyna Izdebska-Białka
|
aktualizacja

Bankructwo pośrednika rezerwacji hotelowej Amoma.com. Turyści mają problem

4
Podziel się:

Serwis rezerwacji hotelowej Amoma.com ogłosił bankructwo. Większość rezerwacji zostało anulowanych, o czym podróżni dowiadywali się na miejscu.
"Z przykrością informujemy o zaprzestaniu naszych działań ze skutkiem natychmiastowym" - można przeczytać dziś na stronie internetowej Amoma.com.

"Twoja rezerwacja prawdopodobnie zostanie anulowana" - zawiadamia Amoma.com.
"Twoja rezerwacja prawdopodobnie zostanie anulowana" - zawiadamia Amoma.com. (WP.PL, WP.PL)

Problem jednak turyści mieli już wczoraj. Wielu, jak informuje Pasazer.com, zostało bez dachu nad głową, bo o kłopotach Amomy dowiedzieli się po przyjeździe na miejsce.

W sobotę na swojej stronie Amoma.com jako powód swego niepowodzenia wskazała nieuczciwe praktyki biznesowe stosowane przez witryny porównujące ceny. Tak wyjaśnia powody zaprzestania działalności:

"Od momentu powstania AMOMA z powodzeniem starała się znaleźć dla swoich klientów najlepszy stosunek jakości do ceny. Podmioty, które twierdzą, że działają jako porównywarki, są w rzeczywistości agencjami, które przekierowują konsumentów do podmiotów takich jak nasz, rozliczając się za kliknięcia. Te agencje są czasami własnością firm działających w tym samym segmencie co nasz, co ma negatywny wpływ na wolną konkurencję. Obecnie zajmują one dominującą pozycję na rynku i uważamy, że dzieje się to ze szkodą dla konsumentów końcowych. Podmioty te jednostronnie narzucają nam niezrównoważone warunki finansowe, ponieważ pracujemy po uczciwej cenie, aby przynosić korzyści naszym klientom, a nie agencjom. Rezultatem jest koncentracja rynku, na której przetrwa jedynie bardzo małe grono głównych internetowych biur podróży".

Obecnie ludzie, którzy zarezerwowali pobyt w hotelach za pośrednictwem serwisu Amoma.com, na własną rękę próbują dowiedzieć się, czy mają zapewniony pobyt, czy nie. Bywa jednak, że hotel nie odpowiada i proszę o pomoc innych podróżnych, którzy być może przebywają w jego pobliżu.

Kontakt z hotelem zaleca turystom sama Amoma w oświadczeniu na stronie internetowej. Podróżni mogą skontaktować się również ze swoim bankiem i dokonać operacji chargeback lub skorzystać z ubezpieczenia podróżnego, dodaje serwis pasażer.com.

Zobacz także: Obejrzyj także: Turyści odjeżdżają, a śmieci zostają. "Przerasta nas to"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(4)
Ellada
3 lata temu
Tak to się kończy, jak się sępi kasy na wakacje. Rezerwować hotele czy wyjazdy (tym bardziej zagraniczne) na jakichś dziwnych stronach, o których praktycznie nikt nie słyszał, to jest szczyt skąpstwa i głupoty.
fvb
3 lata temu
jakie ameby jeżdżą z takimi biurami ? sama nazwa firmy to jakiś dowcip .Ale wiadomo , Polak chce za marne grosze mieć wypasione wakacje - i tak się to kończy
turysta
3 lata temu
halo halo...Stoimy w Kairze pod hotelem i nie chca nas wpuscic... na około araby z maczetami , co robic ??? HELP
turyści z Amo...
3 lata temu
Czy jest ktoś, kto też dziś śpi w Monako na ulicy? Chcemy zorganizować polski obóz.
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić