Leroy Merlin Urban ma wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów z dużych miast, którzy oprócz oferty produktowej, oczekują kompleksowych usług projektowych, doradztwa, a także inspiracji związanych z projektowaniem wnętrz - piszą Wiadomości Handlowe.
Do tej pory Leroy Merlin był po prostu dużym marketem budowlanym. Głównymi wyróżnikami Leroy Merlin Urban mają być: strefa wystawiennicza, prezentująca przykładowe aranżacje oraz produkty, dostępność usług montażowych, szeroka przestrzeń ekspozycyjna z możliwością bezpośredniego odebrania produktu ze strefy zapasu oraz kompletny wachlarz usług transportowych.
Czytaj więcej: Leroy Merlin ma największy magazyn w Polsce
Leroy Merlin Urban ma oferować rozbudowane usługi doradcze. Spośród 200 pracowników marketu, który w nowym koncepcie powstanie w Warszawie, trzy czwarte będzie zaangażowanych w proces obsługi klienta i fachowe wsparcie.
- Klienci odwiedzający nasz nowy koncept, będą mogli pod okiem ekspertów zaprojektować swoją domową przestrzeń, a także zlecić całkowity montaż zakupionych artykułów. To będzie zupełnie nowe miejsce na mapie Warszawy - komentuje Mariusz Grzybowski, dyrektor nowego warszawskiego sklepu Leroy Merlin.
Sieć Leroy Merlin liczy w Polsce 63 sklepy. Jest obecna w 44 miastach.
Czytaj więcej: Leroy Merlin zamierza potroić liczbę sklepów w Rosji
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.