Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
Paulina Brzozowska
Paulina Brzozowska
|

Otwarcie flagowego salonu Reserved w Londynie za nami. Pojawiła się na nim Kate Moss

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
14
Podziel się:

LPP oficjalnie otworzyło dziś pierwszy salon Reserved w Londynie. Liczący ok. 3 tys. m kw. sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Debiut flagowej marki LPP na jednej z najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata to kolejny etap realizowania globalnych aspiracji i ważny krok w międzynarodowej ekspansji polskiej firmy. Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.

Tak wyglądało otwarcie Reserved w Londynie
Tak wyglądało otwarcie Reserved w Londynie (Materiały prasowe)

- Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów – mówi Marek Piechocki, Prezes LPP SA. Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku.

Brytyjskim klientom Reserved zaoferuje specjalnie zaprojektowaną kolekcję ubrań i dodatków, w których przemyca wątki polskiej kultury i wzornictwa. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl, łącząc lekkość i elegancję z elementami bardziej awangardowymi. Oferta obejmuje pełen asortyment Reserved, czyli kolekcję damską, męską oraz dziecięcą.

Londyński salon Reserved został zaprojektowany według koncepcji „Open to Public”. Całość ma sprawiać wrażenie lekkości, elegancji i nowoczesności. W sklepie wykorzystano nowoczesne technologie pozwalające na odpowiednie wyeksponowanie kolekcji oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Przykładowe rozwiązania to ledy umożliwiające m.in. dostosowanie oświetlenia sklepu do pory dnia, ekrany LED pozwalające na komunikację marketingową z klientami czy system informacji zarządzający ruchem w przymierzalniach.

Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln. złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat. - Od jakiegoś czasu mówimy, że LPP jest Made in Poland – mówi Marek Piechocki. - Nasz londyński salon jest tego najlepszym przykładem. Przy jego projektowaniu i budowie pracowali nasi długoletni polscy partnerzy. Efektem ich pracy jest sklep na absolutnie światowym poziomie, oparty na najnowocześniejszych rozwiązania technologicznych. Osobiście jestem z tego naprawdę dumny – dodaje Prezes LPP.

W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 pracowników. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK.

Równocześnie z otwarciem salonu przy Oxford Street została uruchomiona sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim. Sklep internetowy marki dostępny jest pod adresem www.reserved.co.uk i oferuje asortyment odzieży i dodatków liczący ponad 10 tys. pozycji.

Londyńskiemu debiutowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa z udziałem supermodelki Kate Moss. Działania promocyjne koncentrują się przede wszystkim na komunikacji internetowej oraz reklamie zewnętrznej wykorzystującej witrynę salonu oraz nośniki reklamowe na przestankach autobusowych i stacjach metra. Wizerunek Kate Moss promującej markę Reserved znajduje się także na słynnych londyńskich piętrowych autobusach. Modelka wzięła również udział w oficjalnym otwarciu salonu.

Zobacz także: Zobacz też: Tak się robi modę w Polsce. Zobacz LPP od kuchni
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
WP Kobieta
KOMENTARZE
(14)
tomason
5 lata temu
W końcu role się odwrócą i to Niemcy czy Anglicy kupują w polskich sklepach
Tur
5 lata temu
Ble ble ble i tak wszyskie ciuchy czuć chińczyzną !!!
gingergirl
5 lata temu
Rozumiem, że Oxford Street zobowiązuje, no ale poszli po bandzie. Pozytywnie oczywiście.
gremlin
5 lata temu
LPP mocno pracuje nad budową świadomości marki, myślę że niedługo będzie kojarzona na całym świecie
najaw
5 lata temu
No to pozostaje czekać teraz na kolejne salony w wielkich aglomeracjach.
boojaka
5 lata temu
To się nazywa kampania z klasą.
zojka
5 lata temu
Już nie takimi małymi krokami do celu, gratulacje!!!
UKasz
5 lata temu
Trzeba przyznać, że weszli do Londynu z buta. Bardzo udana promocja.
...
5 lata temu
Prawie każda marka po pewnym czasie na rynku poświęca jakość dla większego zarobku. Taka mentalność.10-15 lat temu produkt reserved żył długo, teraz kilka miesięcy zanim się np. odbarwi itp. Brak już firm z klasą.
Polka
5 lata temu
Świetnie! Dlaczego nie w drugą stronę i to tylko my mamy kupować u obcych? ;-) Powodzenia w zdobywaniu kolejnych rynków!
Tom
5 lata temu
Kate Moss była w gumiakach?
R4L
5 lata temu
Reserved to przereklamowany syf za duże pieniądze, lepiej dopłacić symbolicznie i mieć produkt dobry jakościowo.
mmm
5 lata temu
git. zajde i zobacze.
takitam
5 lata temu
Firma polska płacą ca podatki na Cyprze. To jak by niemiec otworzył firmę budowlana w Polsce i mówił że firma niemiecka tradycja - a pracuja polacy i ukrancy
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić