oprac. Przemysław Ciszak| 

Wpadka Tesco. Pokonała ich "Ciemna Pantera"

8
Podziel się:

Tesco przechrzciło superbohatera popularnych komiksów Marvela. Ekranizacja bije kolejne rekordy, a brytyjska sieć supermarketów przeprasza.

Tesco przechrzciło superbohatera.
Tesco przechrzciło superbohatera. (Materiały prasowe)

Ekranizacja komiksu "Czarna Pantera" w reżyserii Ryana Cooglera od premiery w Walentynki zarobiła krosie. Tylko w 9 dni od premiery film zarobił pół miliarda dolarów i bije rekordy sprzedanych biletów.

Popularność filmu, który w oryginale nosi tytuł "Black Panther", postanowili wykorzystać marketingowcy na całym świecie. Również brytyjska sieć supermarketów Tesco. I tak w ofercie pojawił się kostium T’Challa, głównego bohatera zekranizowanego komiksu Marvela – informuje "Rzeczpospolita".

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Klienci sieci poczuli się jednak mocno skonfundowani, kiedy zobaczyli stroje w sklepach, czego wyraz dali w mediach społecznościowych. Problemem może nie był sam kostium, ale jego nazwa – "Dark Panther", czyli "Ciemna Pantera", zamiast tytułowej "Czarnej Pantery".

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Spekulowano nawet, że to wybieg marketingowy, aby wykreować własnego superbohatera jedynie inspirowanego postacią z popularnych komiksów – czytamy w dzienniku. Szybko jednak okazało się, że to jedynie błąd Tesco. Jak donosi "Rz", sieć sklepów przeprosiła za swoją pomyłkę.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić