W niedzielę, 11 marca Telewizja Polska pokazała nowy format - muzyczny quiz, który poprowadził Sławomir. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, średnia widownia tej emisji wyniosła 2,03 mln osób. Najwyższy wynik, jeśli chodzi o oglądalność nastąpił między 20.16 a 20.17. W grupie 4+ było to 2,44 mln, a w grupie 16-49 803 tys. osób.
Okazuje się, że "Big Music Quiz" to drugi najchętniej oglądany debiut tegorocznych ramówkach wiosennych w polskich stacjach telewizyjnych. Większą widownię miał tylko serial TVP "Za marzenia", którego pierwszy odcinek obejrzało 3,20 mln osób.
Program, który prowadzi Sławomir oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. W każdym z odcinków rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, które składają się z aktorów, muzyków i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu piosenek oraz pytaniach dotyczących ciekawostek związanych z różnymi utworami.
Oglądaliście format, który prowadzi Sławomir?
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.