Gdy kontenerowce nie wracają do portu

3
1/12

Kosztowne wypadki

Kosztowne wypadki
(Reuters/Forum)
0
0

W przypadku MSC Napoli, który w 2007 roku osiadł na mieliźnie u brzegów brytyjskiego hrabstwa Devon, wiele z tych kontenerów morze wyrzuciło na brzeg. Wbrew ostrzeżeniom władz natychmiast pojawili się szabrownicy. Z 200 kontenerów pocięto i okradziono blisko 40. W środku były kosmetyki, sportowe buty, dywany, motocykle BMW, kamery wideo a nawet egzemplarze Biblii.

Z raportu Światowej Rady Żeglugi za lata 2008 - 2013 wynika, że armatorzy tracili na morzu średnio 546 kontenerów rocznie. Najbardziej kosztowne były katastrofy kontenerowców Rena i MOL Comfort.

2/12

Modern Express

0
0
3/12

MOL Comfort

0
0
4/12

Hyundai Fortune

0
0
5/12

MSC Chitrain

0
0
6/12

Sea Witch i ESSO Brussels,

0
0
7/12

Twin Star

0
0
8/12

Rena

0
0
9/12

Luno

0
0
10/12

MV Hoegh Osaka

0
0
11/12

Heung A Dragon

0
0
12/12

Podwodne grobowce

0
0
Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić