Gdy przestali retuszować modelki, stało się coś niezwykłego

70
1/5

Opłacalne zagranie

Opłacalne zagranie
(Instagram/aerie)
0
0

- Sensem kampanii "Aerie Real" jest komunikowanie, że nie ma potrzeby retuszowania piękna. Należy dać młodym kobietom, niezależnie od ich sylwetki, szansę odkrycia swojego własnego stylu ubierania się - wytłumaczył szef marki.

Marketingowe zagranie opłaciło się. Od momentu zaprzestania retuszowania modelek, wyniki sprzedaży urosły. Tylko w ostatnim kwartale aż o 26 proc.

2/5

Rośnie konkurent dla Victoria's Secret

0
0
3/5

Wiarygodność jest w cenie

0
0
4/5

Zostawiamy wszystko

0
0
5/5

Ciało i dusza

0
0
Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić