aktualizacja 

UOKiK zajmie się Polsatem

99
1/5

Skargi użytkowników

Skargi użytkowników
(PAP/EPA/YURI KOCHETKOV)
0
0
2/5

Było o tym głośno

0
0

Tymczasem konsumenci zwracają uwagę, że sygnał transmisji urywa się lub jest dostarczany w niskiej rozdzielczości. Widzowie skarżą się również, że spółka nie odpowiada na reklamacje zgłaszane za pomocą infolinii lub drogą elektroniczną. UOKiK zapytał Cyfrowy Polsat m.in., w jaki sposób zamierza zrekompensować niewłaściwe świadczenie usług. W opinii Urzędu wskazane byłoby co najmniej zwrócenie opłat poniesionych przez klientów. W tej sprawie konsumenci powinni składać reklamację bezpośrednio u przedsiębiorcy.

3/5

Co z niemieckimi kanałami?

0
0

Ponadto urząd sprawdza, czy Cyfrowy Polsat wprowadzał konsumentów w błąd, informując, że posiadanie pełnej oferty kanałów sportowych Cyfrowego Polsatu będzie oznaczać bezpłatny dostęp do transmisji wszystkich meczów mistrzostw Europy. Urząd zwrócił się również do telewizji Polsat z zapytaniem dotyczącym warunków ofert na publiczne odtwarzanie transmisji z turnieju. UOKIK sprawdza m.in. sposób kalkulacji opłat żądanych od miast, które chciały zaoferować mieszkańcom oglądanie spotkań w strefach kibica.

4/5

Co dalej?

0
0

Według przepisów, UOKiK może m.in. określić obowiązek usunięcia skutków szkody w drodze rekompensaty publicznej, np. w postaci zwrócenia widzom przez Polsat części lub całości poniesionych kosztów, jakie ponieśli przy wykupieniu pakietów dostępu do transmisji meczów Euro 2016.

5/5

To nie pierwszy raz

0
0

Każdy niezadowolony konsument może uzyskać pomoc prawną pod numerem infolinii 801 440 220, adresem porady@dlakonsumentow.pl lub bezpośrednio u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, a także jednej z organizacji konsumenckich (Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

oprac. Krzysztof Narewski

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić