o2 - Serce Internetu
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • Quizy
Wróć na
Artykuł Sponsorowany
|

Gadżety reklamowe - czy warto w nie inwestować w dobie pandemii?

1
Podziel się

Nie ulega wątpliwości, że pandemia COVID-19 uderzyła także w branżę reklamową. Wszak najczęściej korzystaliśmy z gadżetów reklamowych podczas masowych wydarzeń i spotkań biznesowych z klientem. Choć w początkowym okresie pandemii branża reklamowa odnotowywała znaczny spadek sprzedaży, szybko producenci (i klienci) zorientowali się, że nie warto rezygnować z promocji firmy, a jedynie dostosować ją do nowej rzeczywistości.

Gadżety reklamowe - czy warto w nie inwestować w dobie pandemii?
(Pixabay)
bDRZUObV

Real-time marketing

RTM, czyli marketing w czasie rzeczywistym, to wdrażanie dynamicznych rozwiązań, dokładnie trafiających w „nową” rzeczywistość. W świetle obecnej sytuacji pandemicznej, powszechne noszenie maseczek i higiena dłoni stały się wręcz „nową normalnością”. To zupełnie inny świat, w którym sposób naszej pracy i interakcji jest (i będzie) zupełnie inny. To tylko dowodzi teorii, że - choć rezygnacja z gadżetów promocyjnych wiązałaby się z oszczędnościami - nie warto tego robić w tym specyficznym dla nas wszystkich okresie.

bDRZUObX

Artykuły reklamowe w pracy

Jakie gadżety reklamowe z logo przydają się w biurze? Wielorazowa maska na twarz z możliwością własnego nadruku fullprint to aktualnie must-have. Technika sublimacji doskonale oddaje głębię kolorów, a przy tym jest bardzo trwała, więc możliwości własnego nadruku są wręcz nieograniczone. Alternatywą dla masek są przyłbice - zarówno te w wersji „mini” wyprodukowane z elastycznej plexi, jak i pokaźniejszych rozmiarów z opaską do regulacji. W obu przypadkach możliwa jest personalizacja i przekazanie przedmiotów w ramach upominków reklamowych z logo firmy. Multifunkcyjny komin ochronny i rękawiczki higieniczne z możliwością nadruku fullprint przydają się nie tylko w pracy, ale i poza nią.

W tematyce higieny trzeba nadmienić o kieszonkowych płynach do dezynfekcji rąk. Nie zapominajmy jednak o tym, że aby preparat do dezynfekcji dłoni był skuteczny na wirusy i bakterie, musi posiadać w składzie minimum 70% alkoholu etylowego. „Czasami nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak trudno zdobyć produkty, które spełniają wszelkie niezbędne normy i posiadają odpowiednie certyfikaty” - czytamy na stronie OpenGift. Żele tam dostępne posiadają pozwolenie wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych.

U progu kolejnego lockdownu

Powtórka lockdownu sprzed kilku miesięcy wisi na włosku, a pracować trzeba. Notatniki i długopisy z logo firmy oraz wszelkie gadżety biurowe to upominki reklamowe, którym niestraszna pandemia. Choć okoliczności epidemii są niewesołe, a coraz częstsze zachorowania w otoczeniu też nie napawają optymizmem, warto pokazać, że dba się o swoich klientów i sprezentować im odpowiednie upominki reklamowe z logo na czas pracy zdalnej. Być może piłeczki antystresowe z nadrukiem okażą się humorystycznym sposobem na rozładowanie napięcia podczas pracy w domu z dziećmi? Pomyśl o nich w aspekcie swoich współpracowników!

bDRZUOcd

Gadżety reklamowe na czas izolacji

Stało się - zachorowanie było tylko już tylko kwestią czasu. Co warto podarować, aby gadżet reklamowy z logo nie dał klientowi zapomnieć o twojej firmie podczas rekonwalescencji? Z całą pewnością przedmioty, które umilą spędzanie czasu w domu, jak firmowe gry, puzzle i łamigłówki, kreatywne zestawy do malowania i rysowania. Kolorowanki, pluszaki, bańki czy zabawki edukacyjne z nadrukiem docenią na pewno dzieci twoich klientów i pracowników, ale i oni sami - każdy rodzic wie zapewne, co mamy na myśli. Warto dopytać obsługi sklepu z artykułami reklamowymi (np. OpenGift.pl), na jakich upominkach reklamowych najlepiej umieścić firmowe logo.

W czasach kryzysu nie rezygnuj z reklamy!

Nowa rzeczywistość - nowa strategia. Zaniechanie reklamy mogłoby odbić się na mniejszej widoczności firmy przez klientów i utracie potencjalnych odbiorców. Choć działania reklamowe w dobie kryzysu generują kolejne koszty, to jednak sprawiają, że klient czuje się „zaopiekowany” - a czyż nie o to chodzi?

bDRZUOcy
Źródło:
o2pl
KOMENTARZE
(1)
Marek
4 miesiące temu
Jakoś klientów trzeba do siebie przyciągnąć a różnego rodzaju gadżety się sprawdzają. 11 lutego mam zamiar pojechać na targi reklamy Remadays do Nadarzyna i tam podpatrzeć jakieś fajne gadżety albo zdobyć kontakty do firm które się tym zajmują
Najnowsze komentarze (1)
Marek
4 miesiące temu
Jakoś klientów trzeba do siebie przyciągnąć a różnego rodzaju gadżety się sprawdzają. 11 lutego mam zamiar pojechać na targi reklamy Remadays do Nadarzyna i tam podpatrzeć jakieś fajne gadżety albo zdobyć kontakty do firm które się tym zajmują
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić