o2 - Serce Internetu
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • QUIZY
Wróć na
Artykuł sponsorowany

Pozycjonowanie stron WWW – od audytu po realny wzrost sprzedaży!

Podziel się

Prowadzisz sklep internetowy? Może jesteś właścicielem firmy, która ogłasza swoje usługi właśnie za pośrednictwem strony internetowej? Pewnie chcesz, aby dowiedział się o Tobie cały świat? Może na taką skalę nie jest to możliwe, ale na pewno zwiększenie widoczności Twojej strony w przeglądarkach, a przy tym zwiększenie liczby potencjalnych klientów jest możliwe. Opiszemy teraz krok po kroku działania agencji marketingowej, które mają na celu zwiększenie wyników sprzedaży w Twoim sklepie.

Pozycjonowanie stron WWW – od audytu po realny wzrost sprzedaży!
Pozycjonowanie stron WWW – od audytu po realny wzrost sprzedaży! (materiały partnera)
bEEqIbkR
  1. Wszystko zaczyna się od audytu
  2. Kampanie marketingu internetowego - co warto wyróżnić?
  3. Pozycjonowanie stron WWW z dobrą agencją
  4. Jakie korzyści niesie za sobą pozycjonowanie stron WWW?

Nie da się ukryć, że pozycjonowanie stron jest niezwykle ważnym elementem każdej internetowej działalności. Co ciekawe, odnosi się to jednakowo do stron firmowych, sklepów internetowych, ale również stron w social mediach, na przykład na Instagramie. Tam również można wypozycjonować konto, które zwiększy liczbę obserwujących, a to przełoży się na realnie większy ruch na stronie, co w rezultacie poskutkuje lepszymi wynikami sprzedaży.

Wszystko zaczyna się od audytu

Tak naprawdę nie ma znaczenia to, komu zlecisz wykonanie pozycjonowania w Twoim sklepie. Każda agencja marketingowa zacznie od audytu. Dokładnie tak to wygląda, kiedy mówimy o pozycjonowaniu stron www w Skuteczni.pl. Z jedną konkretną różnicą. Audyt normalnie kosztuje, często około kilka tysięcy złotych. W podanym przez nas linku znajdziesz agencję, która wykona ten audyt za darmo. Specjalnie dla Ciebie, abyś mógł dowiedzieć się, co dokładnie jest do poprawy oraz jakie strategie najlepiej użyć, aby wszystko powróciło do optymalnego stanu! Czego możesz spodziewać się po audycie? Analizy aktualnej widoczności strony na bazie słów kluczowych, jakie znajdują się w Twoim serwisie, ponadto analizę konkurencji, jej weryfikację pod kątem zagrożenia. Audyt pozwoli także określić poprawność mobilnej wersji serwisu, jak działa na smartfonach. Pracownicy agencji sprawdzą w jego trakcie, jak widoczny jest Twój serwis, na przykład sklep internetowy w social mediach, które są bardzo ważnym źródłem pozyskiwania nowych klientów. Do tego dojdzie weryfikacja jakości tekstów na stronie, optymalizacji grafik, czy ocena linkowania wewnętrznego. Rzeczy, które należy sprawdzić, przeanalizować i zweryfikować jest naprawdę sporo. Nic dziwnego, że agencje, które chętnie wykonują wszystkie zadania, bez unikania tych najtrudniejszych są chętnie wybieranymi wśród wielu właścicieli stron. Jedną z takich agencji jest firma Skuteczni, do której link podaliśmy na początku tego akapitu.

bEEqIbkT

Kampanie marketingu internetowego - co warto wyróżnić?

Jest wiele kampanii, które sprawdzają się w trakcie pozycjonowania stron WWW. Jedną z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych na początku drogi do wywindowania sklepu na podium wyników wyszukiwania jest Google Ads. Spersonalizowana reklama pojawiająca się głównie w wyszukiwarkach Google, kiedy użytkownik wpisze jedną z kluczowych fraz. To jednak nie koniec, doskonałym sposobem na pozycjonowanie jest link building. Chodzi tutaj o to, że dana strona ma kilka innych podstron, które podlinkowują do tej głównej. Im większa ilość wyświetleń na podstronach, tym większy ruch na stronie głównej Twojego sklepu. Wybieraj więc agencje, które mogą pochwalić się sporą bazą portali do link buildingu. Czy to koniec? Oczywiście, że nie! Kampanii marketingowych jest sporo więcej, opisaliśmy dwie podstawowe, które są najczęściej wybieranymi. Wszystko jednak zależy od danej agencji, jej sposobu prowadzenia Twojego serwisu. Pozycjonowanie stron WWW zawsze jest różne, nigdy nie ma dwóch takich samych schematów działania.

Pozycjonowanie stron WWW z dobrą agencją

Jeżeli zależy Ci na konkretnych wynikach, powinieneś postawić na sprawdzoną agencję marketingową. Wybierz najlepiej taką, która może pochwalić się poprzednimi realizacjami, czy partnerami, z którymi współpracowała. Wybierz firmę, dla której pozycjonowanie stron WWW nie jest obce, musi więc mieć spore doświadczenie na rynku. Najlepiej, jeśli zatrudnia specjalistów w swoich dziedzinach. Co jest jeszcze ważne? Oczywiście referencje i opinie klientów, którzy zdążyli już skorzystać z usług danej agencji. Ma to kluczowe znaczenie podczas wyboru.

bEEqIbkZ

Jakie korzyści niesie za sobą pozycjonowanie stron WWW?

Przede wszystkim chodzi tutaj o wywindowanie Twojego sklepu, czy strony firmowej na pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania. Powiedzmy, że sprzedajesz materiały budowlane, kiedy użytkownik wpisze w Google "materiały budowlane" Twoja strona ma się mu wyświetlić, jako pierwsza. Dzięki temu mocno wzrośnie Ci liczba osób odwiedzających Twój sklep, a im większy ruch, tym większa potencjalna sprzedaż. Wszystko bowiem kończy się na zwiększeniu wyników sprzedaży, jeśli takowe wystąpi, można uznać pracę agencji marketingowej za udaną. Pamiętaj jednak, że potrzeba czasu, aby wyniki przyszły, nie rezygnuj więc za wcześnie.

bEEqIblu
Artykuł sponsorowany
Źródło:
o2pl
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić