Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom | 
aktualizacja 

Fritz-kola mischmasch: nowy wygląd, nowy smak

Najbardziej soczysta kola wszech czasów w nowej orzeźwiającej wersji.

Fritz-kola mischmasch: nowy wygląd, nowy smak
fritz-kola (materiały partnera)

Kola lubi świeżo wyciskane - to prawdopodobnie najlepszy opis nowego mischmaschu od fritz-koli. Miks najlepszej koli i owoców zostanie zaprezentowany w samym środku lata. Mischmasch w nowym wydaniu ma jeszcze bardziej intensywny smak koli [1] i wyjątkowo wysoką, bo aż 8% zawartość owoców. W ramach metamorfozy klasyczny niebieski kolor etykiety zamienił się w fioletowy z żółtymi i pomarańczowymi akcentami. Nowy projekt przywołuje wakacyjny nastrój i z pewnością nie zostanie przeoczony na sklepowych półkach.

Niech nadchodzi lato - fritz-kola mischmasch odpowiada na rosnące zapotrzebowanie

Najlepszy miks koli zmienił się nie tylko na zewnątrz. Nowy mischmasch ma także odpowiednie walory wewnętrzne - w szklanej butelce zwrotnej czekają wyjątkowe doznania smakowe. Intensywny smak koli łączy się z owocowymi nutami soku z pomarańczy, cytryny i mandarynki.

fritz-kola mischmasch zawiera dwa razy więcej owoców cytrusowych niż napoje konkurencji, zachwycając zarówno nos, jak i język. Najbardziej soczysta fritz-kola w historii jest również wegańska i bezglutenowa.

Nowy wygląd i nowy smak fritz-kola mischmasch będą dostępne od sierpnia 2024 r. w pojemnościach 0,33 i 0,2 litra. Premierze towarzyszyć będzie promocja wydarzeń w social mediach i mediach cyfrowych.

O fritz-koli

Firma fritz-kola założona w 2002 r. przez dwóch studentów w Hamburgu. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 r., a następnie pojawiły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soków. Od samego początku fritz-kola z troski o środowisko naturalne używa zwrotnych szklanych butelek i stale rozwija zdecentralizowany i zorientowany na konsumentów system rozlewczy. Ponadto firma angażuje się w wiele projektów na rzecz zrównoważonego rozwoju, takich jak inicjatywa "Każda butelka pomaga" (Every Bottle Helps), ruch "Pij ze szkła" (Drink from Glass) oraz inne działania proekologiczne. Obecnie dyrektorami zarządzającymi firmy są Mirco Wolf Wiegert i Florian Weins.

[1] Źródło: Döhler, mischmasch consumer liquid test, marzec 2024.

Źródło informacji: fritz-kola

Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

KOMENTARZE WYŁĄCZONE
Sekcja komentarzy coraz częściej staje się celem farm trolli i polem do dezinformacji. Dlatego zdecydowaliśmy się wyłączyć możliwość komentowania pod tym artykułem.
Redakcja o2.pl
Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić