Łukasz Kuczera
Łukasz Kuczera| 

Black Friday 2021. Na takie rabaty możemy liczyć

7

W kalendarzu mamy drugą połowę listopada, a to oznacza, że sieci sklepów zaczynają kusić promocjami w związku z Black Friday 2021. Z badania przeprowadzonego przez operatora płatności Tpay wynika, że aż 90 proc. polskich sprzedawców planuje specjalne rabaty w ramach Black Friday. Co nas czeka w sklepach lada moment?

Black Friday 2021. Na takie rabaty możemy liczyć
Black Friday 2021. Sieci zamierzają kusić rabatami (Unsplash.com)

Moda na Black Friday na dobre dotarła do Polski. To nietypowe "święto" przywędrowało do nas z USA, gdzie obchodzone jest w ostatni piątek listopada, tuż po Święcie Dziękczynienia. Tym razem przypada ono 26 listopada 2021 roku.

Podczas Black Friday można liczyć na masowe wyprzedaże. Z jednej strony sklepy mogą się pozbyć towaru zalegającego na półkach przed świętami Bożego Narodzenia, z drugiej - klienci mogą taniej nabyć sporo przedmiotów. Dlatego też w erze postępującej globalizacji Black Friday zaczyna być popularne również w Polsce.

Black Friday 2021. Sieci zamierzają kusić rabatami

Z badania przeprowadzonego przez operatora płatności Tpay, którego wyniki przytacza PAP, wynika, że aż 90 proc. polskich sprzedawców planuje przygotować specjalne obniżki cen z okazji Black Friday 2021. Z kolei 30 proc. ankietowanych zamierza tego dnia zaoferować swoim klientom darmową dostawę, w przypadku 20 proc. możemy liczyć na darmowe, dodatkowe produkty lub usługi.

Zobacz także: Lockdown dla niezaszczepionych? Bodnar: Czas najwyższy wprowadzić ograniczenia

Z wyników badania przeprowadzonego przez Tpay niepocieszeni mogą być stali klienci danych sklepów i firm. Nie planują one bowiem specjalnych, preferencyjnych promocji dla stałej klienteli - 100 proc. sprzedawców oferuje te same upusty z okazji Black Friday 2021.

PAP informuje, że w Black Friday najczęściej będziemy mogli liczyć na rabaty sięgające do 30 proc., bo taką stawkę zapowiedziało w badaniu aż 40 proc.

"Tylko 10 proc. planuje promocje jedynie na dzień samego Black Friday, czyli piątek" - czytamy w informacji przekazanej przez Tpay.

Coraz częściej Black Friday sprowadza się bowiem do Black Weekend albo nawet Black Week. Firmy zabiegają bowiem o klientów i liczą na skuszenie swoją ofertą. Dlatego końcówka listopada powinna upłynąć pod kątem licznych promocji.

100 proc. badanych sprzedawców zdradziło bowiem, że planuje działania marketingowe związane z Black Friday 2021. 70 proc. z nich zapowiada działania ukierunkowane na SEM i SEO. Za sprawą mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych firmy liczą na ściągnięcie klientów do siebie

Źródło:PAP
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić