Paulina Antoniak
Paulina Antoniak| 

Nowa sieć marketów zadebiutuje w Polsce. To azjatycki gigant

33

Szykuje się wielki debiut MR D.I.Y. w Polsce. Jest to azjatycka sieć marketów z artykułami gospodarstwa domowego. Malezyjski gigant rusza na podbój Europy Środkowo-Wschodniej. Pierwszy sklep ma zostać otwarty w centrum logistycznym w Zgierzu jeszcze w tym roku.

Nowa sieć marketów zadebiutuje w Polsce. To azjatycki gigant
Wywodząca się z Malezji sieć sklepów z narzędziami i akcesoriami Mr. DIY szykuje się do debiutu w Polsce (Wikimedia Commons)

Wywodząca się z Malezji sieć sklepów z narzędziami i akcesoriami Mr. D.I.Y. szykuje się do debiutu w Polsce. Pierwsza placówka handlowa na naszym rynku ruszyć ma w 2024 r. - podaje portal wiadomoscihandlowe.pl.

Według informacji serwisu dlahandlu.pl, malezyjski właściciel marketów z asortymentem do domu ma wynająć prawie 5 tys. mkw. w parku logistycznym Hillwood Zgierz I.

Przedsiębiorstwo Mr. D.I.Y. typu "dom i ogród" stara się przyciągać klientów niskimi cenami, działając od 2005 r. Ma ponad tysiąc sklepów w rodzimej Malezji. Natomiast wszystkich placówek na świecie jest prawie 3,5 tys. Znajdują się one w takich krajach jak Tajlandia, Indonezja, Singapur czy Turcja i Hiszpania.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Sklepy bez obsługi. Przyjmą się w Polsce? "Mamy kilkadziesiąt tys. klientów"

W sklepach sieci znajdziemy artykuły gospodarstwa domowego oraz wyposażenia wnętrz. Wśród nich można wymienić m.in. artykuły elektryczne, papiernicze, sprzęt sportowy, zabawki, a nawet biżuterię i kosmetyki.

Otwarcie marketu w Zgierzu ma dawać początek rozwoju ekspansji giganta w Europie.

Transakcja ta dowodzi, że nasza oferta spełnia wysokie wymagania klientów w zakresie nowoczesnych powierzchni magazynowych i biurowych. Jesteśmy dumni, że możemy wesprzeć działania firmy MR D.I.Y. Wierzę, że nasz klient powtórzy na polskim rynku sukces osiągnięty w krajach azjatyckich - powiedział Wojciech Dachniewski, Leasing Director w Hillwood Polska, cytowany przez portal Interia Biznes.

Kierownictwo parku logistycznego w Zgierzu jest usatysfakcjonowane inwestycją i widzi w niej duży potencjał odpowiadający na potrzeby konsumentów w naszym kraju.

Lokalizacja tego parku jest idealnie dopasowana do naszych potrzeb operacyjnych, umożliwiając nam szybki i sprawny transport naszych przystępnych cenowo towarów ("Always Low Price") na terenie całego kraju, a także zapewniając możliwość dalszej ekspansji - przekazał rzecznik prasowy MR D.I.Y.

Firma zarejestrowała już w naszym kraju spółkę oraz zatrudniła Magdalenę Nazarewicz, doświadczoną menedżerkę związaną wcześniej z Pepco, CCC i LPP.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić