Wojciech Darewicz| 

Chipsy Lay’s nie będą takie same. Zmiana na całym świecie

70

Popularne chipsy Lay’s przejdą marketingową metamorfozę. Zmieni się wygląd ich opakowań. Paczki ziemniaczanych przysmaków zyskają nową kolorystykę i logo. To pierwsza taka zmiana od 12 latach.

Nowa paczka chipsów Lay's
Nowa paczka chipsów Lay's (Materiały prasowe)

Największa zmiana dotyczy zdjęcia chipsów Lay’s. Na nowych opakowaniach przysmaki są sfotografowane pod innym kątem i znajdują się zarówno na dole jak i u góry paczki.

W odróżnieniu od poprzednich przeprojektowań, to nie jest radykalne. Zamiast wielkich zmian postawiliśmy na odświeżone logo i inny wygląd paczki. Chodzi o dodanie naszym produktom nowoczesności. Chcemy by były dla konsumentów bardziej współczesne – mówi Jon Guerra, dyrektor we Frito-Lay.

Zmiana logo na mniejsze. Zmienia się również czcionka. Na nowych paczkach "Y" jest pisane kursywą a "L" jest mniejsze.

Zmiana to efekt dwóch lat pracy. Jest próbą utrzymania marki jako istotnej w erze mediów społecznościowych. Chcemy przekonać nowym opakowaniem, przede wszystkim za pomocą kolorystyki, że chipsy Lay’s są marką pełną smaku, który daje radość - dodaje Guerra w rozmowie z CNN.

Zobacz także: Zobacz także: Jak przygotować sos holenderski?

Dwa kraje na pierwszy ogień. Nowe opakowania są aktualnie reklamowane w USA i Kanadzie. Po gigantach z Ameryki Północnej zmiana zostanie wprowadzona również w innych krajach. Obejmie ona wszystkie 115 produktów Lay’s, które występują w 25 smakach.

Historia marki Lay’s sięga lat 30. XX w. Firma została założona w 1932 roku. Aktualnie znajduje się w posiadaniu koncernu PepsiCo.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Zobacz także:
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić