Paweł Rzepa| 

Klauny straszą, więc McDonald's ukrył maskotkę

10

Amerykańska firma zdecydowała, że - do odwołania - rezygnuje z promocji swojej sieci przez charakterystyczną postać klauna.

Klauny straszą, więc McDonald's ukrył maskotkę
(flickr.com)

Ma to związek z nową modą. W Stanach Zjednoczonych - a ostatnio również w Europie - mieszkańcy zgłaszają, że na ulicach można spotkać ludzi poprzebieranych za klauny. Bywają straszne, budzą też spore kontrowersje.

McDonald's nie chce być kojarzony z nietypową rozrywką. Dlatego zdecydował się na odwołanie wszelkich akcji promocyjnych, w których wykorzystywana miała być postać ubranego na żółto klauna o czerwonych włosach.

Firma i jej lokalni franczyzobiorcy wiedzą, jaka atmosfera wiąże się z pojawianiem klaunów w miejscach publicznych - mówi Business Insider rzeczniczka sieci Terri Hickey.

Roland jest znakiem rozpoznawczym McDonald's od lat. Wykorzystywany był dotychczas w reklamach telewizyjnych i materiałach promocyjnych. Firma często organizowała również spotkania, podczas których Roland McDonald odwiedzał dzieci w szpitalach.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić