Lidl kpi z rywalki Kowalczyk. Bonus za zakup łososia
Wszyscy klienci, którzy kupią w czwartek norweskiego łososia, otrzymają pomadkę do ust. Tak brzmi kampania niemieckiej sieci supermarketów w Finlandii nawiązująca do dyskwalifikacji rywalki Justyny Kowalczyk w biegach narciarskich - Norweżki Therese Johaug.
Staraliśmy się być jak najbardziej aktualni, nawiązując do wydarzeń interesujących naszych klientów. Oferta jest jednodniowa i dotyczy tylko czwartku - wyjaśnił dyrektor handlowy sieci Seppo Niemelae na łamach norweskiego dziennika "Dagbladet”.
Fiński sklep uderza w norweską narciarkę Therese Johaug. Sieć nie ukrywa, że kampania dotyczy dyskwalifikacji biegaczki. Gazeta podkreśla, że jest to zemsta Lidla za potraktowanie tej sieci w Norwegii. Norwescy konkurenci od 2004 roku, czyli od początku wejścia Lidla na rynek, stosowali wobec niego czarny PR. W rezultacie wszystkie sklepy zostały przejęte przez norweską grupę supermarketów.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.