Wróć na
Radosław Opas
Radosław Opas
|

W hotelu znaleziono ciała turystek. Zażyły lek bez recepty

64
Podziel się

Śledztwo w sprawie śmierci 22-letniej Brytyjki i 27-letniej Kanadyjki, których ciała znaleziono w hotelu w Kambodży w 2017 roku, zostało zakończone. Według ustaleń przyczyną zgonu w pokoju hotelowym mogło być poważne uszkodzenie wątroby po zażyciu leku bez recepty.

W hotelu znaleziono ciała turystek. Zażyły lek bez recepty
(YouTube)
bCIfunhN

Dochodzenie trwało od 2018 roku. Po zebraniu całego materiału dowodowego i przeprowadzeniu sekcji zwłok ustalono, że obie kobiety zmarły na skutek idiopatycznego stłuszczenia wątroby.

Powodem śmierci leki bez recepty. Dr Rajiv Swamy, która brała udział w badaniach, twierdzi, że w narządach zmarłych kobiet stwierdzono obecność niewielkich kropli tłuszczu, co może wskazywać na toksyczność spożytych leków. Najprawdopodobniej były to środki przeciwdrgawkowe lub zawierające paracetamolu.

Na początku podejrzewano, że turystki mogły zostać otrute. 22-letnia Natalie Seymour w listopadzie 2017 roku przejechała na wakacje do swojej 27-letniej przyjaciółki Abbey Gail Amisola, która na co dzień mieszkała w Kambodży. Obie poznały się rok wcześniej podczas pobytu na Bali.

bCIfunhP

Chwile relaksu zamieniły się w koszmar. Podczas szóstego dnia wspólnego urlopu kobiety nagle zachorowały, co skłoniło je do kupna leku bez recepty, który miał pomóc im na dręczące je wymioty i biegunkę. Po kilku godzinach od zażycia lekarstwa obie już nie żyły. Obsługa hotelowa znalazła ich ciała pokoju hotelowym - podało BBC.

Zobacz też: Jak wybrać hotel na Dominikanie?

bCIfunhV

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

bCIfuniq
KOMENTARZE
(64)
jkghhk
9 miesięcy temu
ach\1 przyjaciolki, pojechala do niej ale mieszkaly w hotelu...wow!czegos tu nie rozumiem
sz
9 miesięcy temu
A moze to nie leki, ale jakas choroba ktora spowodowala te wymioty i biegunki...?
33
9 miesięcy temu
ciekawe co to za lek
bCIfunir
poli
9 miesięcy temu
lek ktory w kilka godzin powoduje stłuszczenie watroby? co to za brednie??
józwa
9 miesięcy temu
......"zawierające paracetamolu", polska języka to być trudna języka.
Najnowsze komentarze (64)
qperNIK
8 miesięcy temu
Może tego paracetamolu było dużo a potem poszły się nachlać i padły im wątroby.
qw
8 miesięcy temu
baby to jednak głupie stwory, do gęby wezmą wszystko
Pl
8 miesięcy temu
Pewnie oglądały TVN
realista
8 miesięcy temu
a cała obsługa wybzykała wcześniej
JULKA JULCOCH...
8 miesięcy temu
Bo każdy lek trzech popijać dużą ilością wody. A może one nie popijały?
Yhn
8 miesięcy temu
Pewnie lek NIEMIECKI !!!!!
Ja
8 miesięcy temu
Ta ale juz wiedza ze to byl lek bez recepty..... ale nie wiedza jaki. Poziom artykulu dramatyczny. Wiadomo ze cos braly wiec to moglo byc cos na dobra zabawe a sie skonczylo inaczej. Po co wprowadzac panike ze to leki bez recepty?!?!
ff
8 miesięcy temu
lek nie miał już chyba nic do rzeczy.... skoro wcześniej miały biegunkę i wymioty (i to obie) to ktoś ich pewnie czymś otruł a teraz nie ma winnych
bCIfunij
Pd
8 miesięcy temu
Obecnie w aptece to bardziej niebezpiecznie niż u dealerów.
Lekarz
8 miesięcy temu
Paracetamol + alkohol = uszkodzenie watroby ,w skrajnych przypadkach = smierc
Ergo
9 miesięcy temu
Albo wziely Ranigast, albo Clopidrel? Na szczęście w Polsce w pore wycofane...
janek
9 miesięcy temu
tak??...sratatata.......pewnie ostro sie nawochaly dragsow
takitam
9 miesięcy temu
Fajna wycieczka
poli
9 miesięcy temu
lek ktory w kilka godzin powoduje stłuszczenie watroby? co to za brednie??
...
Następna strona
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić