Kupił wkrętarkę w Lidlu. "Niedopuszczalna sytuacja"

24

Kilka dni temu mężczyzna kupił wkrętarkę w jednym ze sklepów stacjonarnych Lidl. Szybko się okazało, że sprzęt nie działa jak powinien. Klient twierdzi nawet, że zakupiona przez niego wkrętarka nie jest oryginalnym produktem. Jak sprawę komentuje Lidl? Mamy komentarz sieci.

Kupił wkrętarkę w Lidlu. "Niedopuszczalna sytuacja"
Lidl komentuje "aferę wkrętarkową". (Adobe Stock)

Pewien mężczyzna kupił wkrętarkę w Lidlu za niecałe 250 złotych, w solidnie zaklejonym pudełku. Wybrał model Parkside Performace. Podczas rozpakowywania i próby uruchomienia sprzętu w domu okazało się, że urządzenie nie działa.

Jak tłumaczy klient, baterie dołączone do zakupu nie pozwalały w ogóle wkrętarce wystartować. Było to możliwe dopiero na innym zestawie akumulatorów.

Chwilę później pojawiły się iskry. Majsterkowicz dosadnie przekonał się, że kupił model wkrętarki z silnikiem szczotkowym, a nie bezszczotkowym, jak to widniało w opisie na opakowaniu produktu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Maszyna do lodów z Lidla [TEST]

Relację z uruchomienia sprzętu mężczyzna opublikował na YouTube. W nagraniu klient Lidla sugeruje, ponadto, że naklejki umieszczone na opakowaniu wkrętarki wyglądają jakby ktoś zrobił je zwykłą, atramentową, domową drukarką.

Klient podejrzewa, że wkrętarka to w "rzeczywistości zupełnie inny model Parkside, który przemalowano z koloru zielonego na czarny". - Zajrzałem pod baterie, jest czarne, ale są miejsca, że widać jakieś tam zielone spod spodu - mówił rozczarowany mężczyzna.

Parametry z nalepki na wkrętarce różnią się od tych z pudełka. Zabrakło też numeru seryjnego. Nie zgadzała się nawet liczba poziomów ustawień sprzęgła.

Lidl komentuje sprawę: "ta sytuacja jest niedopuszczalna"

Do sprawy odniosła się Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa działu ds. korporacyjnych i CSR Lidl Polska. "Chcielibyśmy podkreślić, że naszym celem jest oferowanie klientom szerokiej gamy produktów w niskich, lidlowych cenach. Dostępna w sieci Lidl Polska marka Parkside oferuje szeroką gamę funkcjonalnych narzędzi i akcesoriów, umożliwiających samodzielne wykonywanie prac w ogrodzie, wokół domu lub warsztacie. Nasi klienci cenią wysoką jakość produktów sygnowanych marką Parkside, a także bezkonkurencyjny stosunek ceny do wydajności i atrakcyjne wzornictwo" - podkreśla.

Dziękujemy za sygnał w tej sprawie – ta sytuacja jest niedopuszczalna i nie powinna mieć ona miejsca. Obecnie sprawdzamy przyczynę tego zdarzenia. Podejrzewamy, że wspomniana sytuacja mogła być spowodowana bezprawną ingerencją w towar po jego zakupie przez osobę trzecią, a następnie dokonanie zwrotu takiego towaru wbrew zapisom regulaminu "Zasady Zwrotu Artykułów Przemysłowych" - wskazuje Aleksandra Robaszkiewicz.

Przedstawicielka Lidl dodaje, że sieć nie odnotowała wcześniej tego typu zgłoszeń w dziale obsługi klienta.

Autor: ESO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić