Zakupy z Żabki pod drzwi. Startuje nowa usługa

1

W Polsce coraz więcej firm testuje e-zakupy spożywcze z natychmiastową dostawą. Już 21 października br. wystartuje pilotaż usługi dostawy produktów do domu – Żabka Jush. Kurier w zaledwie kwadrans dostarczy do domu zakupy, które wybierzemy z listy 1,3 tys. produktów.

Zakupy z Żabki pod drzwi. Startuje nowa usługa
Na początek mieszkańcy Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa będą mogli przy pomocy aplikacji na iOS zamawiać do domu zakupy z katalogu 1300 produktów (money.pl, Rafał Parczewski)

Jak czytamy w "Pulsie Biznesu", "w ostatnich dniach sieć dyskontów Biedronka, należąca do Jeronimo Martins Polska, wspólnie z Glovo, mobilną platformą usług dostawy, ogłosiły wspólny projekt - BIEK".

Biedronka ubiegła konkurencję

Klientom zaoferowano błyskawiczny dowóz produktów zamówionych przez aplikację. Czas oczekiwania na zakupy: 15 minut. Usługa na razie będzie dostępna w sześciu miastach, a dostawy realizowane w promieniu 2 km od minicentrów dystrybucyjnych Biedronki.

Q-commerce, czyli handel online z błyskawiczną dostawą, zainteresował także sieć Żabka.

"Niewiele wcześniej ogłosiła utworzenie start-upu Lite e-Commerce. Zadaniem nowego podmiotu jest stworzenie pilotażowo w Warszawie sieci dark store'ów, lokalnych magazynów umożliwiających realizację dostaw w ekspresowym tempie" - informuje dziennik.

Zobacz także: Zakaz handlu w niedzielę do uszczelniania. „Przepis jest obchodzony w sposób ordynarny i bezczelny”

W środę sieć oficjalnie poinformowała, że startuje testowo z usługą Żabka Jush, w ramach której mieszkańcy kilku dzielnic - na początek części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa - będą mogli przy pomocy aplikacji na iOS zamawiać zakupy z katalogu 1300 produktów. Czas dostawy? Kurier uwinie się w kwadrans.

Polacy chcą zakupów szybkich i wygodnych

Jak czytamy w "PB", perspektywa szybkiego rozwoju q-commerce zachęciła do działania także nowe na rynku podmioty, a co za tym idzie - międzynarodowe fundusze inwestujące w start-upy".

– Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo - mówi dziennikowi Tomasz Suchański, prezes zarządu Grupy Żabka. - Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb. Z myślą o tych oczekiwaniach poszerzamy portfolio Grupy Żabka o kolejne, unikatowe biznesy jak np. Maczfit, Dietly.pl i obecnie start-up Lite e-Commerce.

Zobacz także: Zwołali kongres, nie mieli masek. Posłanka tłumaczy
Autor: KKG
Źródło:PAP
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić