aktualizacja 

Danuta Holecka zrobiła swoje. Takich wyników nikt się nie spodziewał

15

Zmiany w TVP, gorące wydarzenia polityczne i... Danuta Holecka na antenie - to wszystko złożyło się na rekordowe wyniki TV Republiki w ostatnim czasie. Szczególny wzrost zanotował program informacyjny stacji, który swoją twarzą od niedawna firmuje była gwiazda "Wiadomości". Liczby robią wrażenie.

Danuta Holecka zrobiła swoje. Takich wyników nikt się nie spodziewał
Danuta Holecka pod koniec grudnia dołączyła do TV Republika (kadr z TV Republika)

Kiedy 20 grudnia nowa koalicja rządową rozpoczęła zmiany w TVP, dotychczasowe kierownictwo stacji, jaki i wielu wspierających ich dziennikarzy przeszło do TV Republika. Niektórzy, jak Michał Rachoń, wrócili tam po paru latach przerwy, inni okazjonalnie pojawiali się na antenie zaprzyjaźnionej anteny. Pod koniec grudnia na stałe do zespołu stacji Sakiewicza dołączyła Danuta Holecka, która w połowie grudnia, tuż po zaprzysiężeniu nowego rządu, sama odeszła z TVP.

Kiedy w piątek 29 grudnia dawna gwiazda "Wiadomości" poprowadziła pierwsze wydanie programu "Dzisiaj", zainteresowanie widzów było tak duże (średnia oglądalność wyniosła 535 tys. widzów), że stacja doświadczyła problemów technicznych, a awarii uległy serwery. Teraz widać, że nie był to jednorazowy skok oglądalności, a wyraźny trend, o czym świadczą najnowsze wyniki oglądalności programu opublikowane przez jeden z branżowych portali.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Protest przed TVP. "Nie wiem czy to prawda, ale na pasku widziałam"

Jak podają Wirtualnemedia.pl, widownia programu "Dzisiaj" wzrosła ponad 30-krotnie, porównując wyniki oglądalności z okresu od 20 grudnia 2023 do 9 stycznia tego roku, kiedy to program oglądało średnio 425 tys. osób, z wynikami programu w analogicznym czasie na przełomie roku 2022 i 2023, kiedy to średnia widownia wynosiła 14 tys. widzów.

Drugim najpopularniejszym wydaniem "Dzisiaj", po wspomnianym debiucie Danuty Holeckiej, był program z 2 stycznia, który obejrzało średnio 641 tys. widzów wynika z danych Nielsen Audience Measurement, na które powołuje się branżowy portal.

Złoty czas telewizji informacyjnych

Warto podkreślić, że szybujące wyniki wspomnianego programu nie są jednak wyjątkiem, bo na fali ostatnich wydarzeń politycznych generalnie wzrosła oglądalność wszystkich stacji informacyjnych w kraju.

Autor: KME
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić