Toyota
Często, kiedy patrzymy na logo jakieś rozpoznawalnej marki, nie zauważamy, że ma jakieś ukryte znaczenie. Tymczasem niektóre zawierają więcej informacji, niż moglibyśmy sądzić. Zaczynamy od logo Toyoty. Jak widać, to po prostu litery nazwy tej japońskiej firmy.
Toblerone
Popularne czekoladki mają w swoim logo aż trzy ukryte znaczenia. Mały piktogram to tak naprawdę szwajcarski szczyt Matterhorn z podobizną niedźwiedzia, który z kolei jest w herbie miasta Berno, gdzie powstała firma. Jak widać, ta nazwa też znajduje się w logo (ang. Bern).
Hyundai
Na pierwszy rzut oka to logo jest po prostu pierwszą literą nazwy. W rzeczywistości symbolizuje uścisk dłoni po dobiciu targu.
Quicksilver
Logotyp odzieżowej marki to uproszczony obraz o nazwie "Wielka Fala w Kangawie", gdzie inspiracją było dzieło japońskiego artysty Hokusaia'ego. Namalowano je w XIX w.
Beats
Logo popularnych słuchawek to nie tylko literka "b", ale po prostu ludzik ze słuchawkami Beats na uszach.
Serwis, który słynie z milionów obrazków, w swoim logo ma szpilkę. Ta po angielsku nazywa się właśnie "pin".
Londyńska Orkiestra Symfoniczna
W logo słynnej brytyjskiej orkiestry skrył się... dyrygent. Jakże by inaczej!
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Levi's
Jak na firmę produkującą spodnie przystało, dolna część ich logo to po prostu... tyłek.