Rafał Strzelec
Rafał Strzelec| 
aktualizacja 

Wybory 2023. Twarz kandydata Konfederacji na słoiku z ogórkami

10

Wybory parlamentarne już 15 października. Kampania wyborcza trwa i przy tej okazji możemy zobaczyć, jak wielką kreatywnością próbują wykazać się kandydaci do Sejmu i Senatu. Konfederacja ma na swoich listach osoby, które w bardzo nietypowy sposób chcą dotrzeć do wyborców. Rafał Wójciak jest jedną z nich.

Wybory 2023. Twarz kandydata Konfederacji na słoiku z ogórkami
Kandydat Konfederacji twarzą ogórków (Facebook, Pixabay, Hity Kampanii Wyborczych, PhotoMIX-Company)

Rafał Wójciak startuje w wyborach do Sejmu w okręgu nr 10 (Piotrków Trybunalski, Skierniewice i kilka powiatów w woj. łódzkim) z listy Konfederacji.

Na swoim profilu na Facebooku zachęca do wspierania jego kampanii poprzez rozwieszanie plakatów. Podobne działania podejmuje wielu mniej znanych kandydatów do parlamentu.

Wójciak poszedł jednak o krok dalej. Kandydat Konfederacji postanowił umieścić swoją twarz na... słoikach z ogórkami. Zdjęcie pojawiło się na profilu Hity Kampanii Wyborczych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: WP News wydanie 15.09, godzina 11:50

Konfederacja z hitami kampanii wyborczej?

Na wspomnianym profilu społecznościowym niemal codziennie w okresie kampanii wyborczej pojawiają się takie cudeńka.

Najczęściej pochodzą od kandydatów Konfederacji. Jednych takie pomysły śmieszą, inni doceniają pomysłowość i kreatywność. Są i takie plakaty, które raczej odstraszają potencjalnych wyborców.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Jak wiemy, Konfederacja chce zliberalizowania prawa do posiadania broni palnej. Kandydaci tej partii często fotografują się z różnymi rodzajami broni, a potem takie zdjęcia często trafiają na plakaty wyborcze.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Nie brakuje osobliwych pomysłów. Wizerunek kandydatki Anny Parvi-Kryjeńskiej pojawił się na karcie do gry z hasłem "Postaw na dobrą kartę". - Powieś Boczek na płocie lub rozdaj znajomym pierdyliardy - zaś pod takim z kolei hasłem swoją kampanię w mediach społecznościowych prowadzi Hanna Boczek, startująca do Sejmu z Rybnika.

Politycy innych partii również próbują wbić się w pamięć wyborców swoimi hasłami. Emilia Bartkowska-Młynek z Lewicy zapowiedziała, że "zmieli" nasze problemy. Z kolei ostatni na swojej liście Paweł Kobyliński (KO) promuje swój "miód wielopawłowy".

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Kreatywne podejście do kampanii jest szczególnie ważne dla kandydatów znajdujących się na dalszych miejscach na listach wyborczych. Jak wiadomo, "jedynki" zajmują zazwyczaj najbardziej znane postaci z danego okręgu. To na nie zazwyczaj głosują wyborcy. Trzeba wówczas próbować przebić ze swoim przekazem w inny sposób.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić