Filip Borowiak
Filip Borowiak| 
aktualizacja 

149 mln wyświetleń i "mnóstwo propozycji". Paweł Domagała ujawnia

30

"Weź nie pytaj" Pawła Domagały to jedna z najpopularniejszych polskich piosenek ostatnich lat. Do tej pory na próżno szukać tego utworu w jakiejkolwiek reklamie. Domagała w rozmowie z portalem o2.pl zdradza, dlaczego nigdy nie podpisał intratnego kontraktu, zezwalającego na użycie piosenki w spocie.

149 mln wyświetleń i "mnóstwo propozycji". Paweł Domagała ujawnia
Paweł Domagała zdradził, dlaczego nigdy nie usłyszeliśmy hitu "Weź nie pytaj" w reklamie (o2.pl)

Paweł Domagała odwiedził studio Wirtualnej Polski, by opowiedzieć o projektach, nad którymi pracował w ostatnim czasie i które już niedługo będą miały swoją premierę. Mowa tu przede wszystkim o jego autorskim serialu "Rafi", który już w październiku będzie miał swoją premierę na platformie Polsat Box Go.

Nie zabrakło tematów związanych z jego twórczością muzyczną. W rozmowie z portalem o2.pl Domagała powiedział, że nigdy nie sprzedał praw do wykorzystania swojego utworu "Weź nie pytaj" do żadnej z reklam. Wytłumaczył też dlaczego.

Miałem mnóstwo propozycji. Byliśmy na spotkaniu dotyczącym reklamy w jednej z firm i stwierdziliśmy: "Kurde, nikt nas nie chciał. Żadne radio. To wszystko stało się dzięki ludziom i teraz tak zarabiać na tym...". Powiedzieliśmy wtedy "nie", strasznie się na nas zdenerwowali - powiedział.

Zobaczcie fragment naszego wywiadu z Pawłem Domagałą w naszym materiale wideo poniżej:

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Dlaczego Paweł Domagała nie sprzedał "Weź nie pytaj" do żadnej reklamy? "Miałem mnóstwo propozycji"

Domagała przyznał jednocześnie, że ogromny wpływ na decyzję jego i jego teamu miał szacunek do fanów, dzięki którym "Weź nie pytaj" stało się hitem, który ma ponad 149 mln wyświetleń w serwisie YouTube.

Mam szacunek do ludzi, którzy to zrobili. Dopiero po czasie to sobie uświadomiłem. Na pierwszej płycie nie było jeszcze "Weź nie pytaj", nie było ani jednej piosenki w radio - a wyprzedaliśmy całą trasę w parę dni. Sprzedała się w nakładzie 40 tysięcy. Nikt nie wiedział, że istnieje taka płyta, to była poczta pantoflowa, to wszystko stało się organicznie, od ludzi. Wydaliśmy na promocję płyty "1984" 600 zł - powiedział.

A jak to się stało, że "Weź nie pytaj" stało się tak wielkim hitem w Polsce? I jak wyglądały początki muzyczne Pawła na rynku muzycznym? Na te pytania odpowiedzi również znajdziecie w naszym materiale wideo. Cały wywiad z Pawłem Domagałą pojawi się już w piątek na kanale YouTube Wirtualnej Polski.

Filip Borowiak, dziennikarz o2.pl

Zobacz także: PAWEŁ DOMAGAŁA - Weź nie pytaj (Official video)
Zobacz także: Paweł Domagala - Rafi (official video)

Zobaczcie nasz ostatni wywiad z gwiazdą ze studia Wirtualnej Polski. Gościem odcinka był Artur Rojek:

Zobacz także: Artur Rojek: Sanah ma szansę zrobić międzynarodową karierę
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić