Ile płacą za 1. spot reklamowy w programie Gessler? Szczęka sama opada
TVN Media podało swoją ofertę reklamową na nadchodzący wrzesień. Jak się okazuje, najdroższa reklama pojawia się przy słynnym programie Magdy Gessler "Kuchenne rewolucje". Z cennika wynika, że za emisję spotu przy programie trzeba zapłacić ponad 60 tys. złotych.
"Kuchenne rewolucje" to jeden z najbardziej znanych i lubianych przez widzów programów telewizyjnych. Króluje nie tylko na antenie TVN, ale jest też jednym z najchętniej oglądanych show w polskiej telewizji. Dobre wyniki przekładają się też na duże zarobki.
Czytaj także: Przepis na ciasto salceson. Jest przepyszne!
Czym właściwie jest wolność słowa? Czy potrzebne nam są regulacje?
Za reklamy przy "Kuchennych Rewolucjach" firmy płacą fortunę
TVN opublikował ofertę reklamową na wrzesień, kiedy startuje nowy sezon programu ze znaną restauratorką w roli głównej. Z opublikowanego cennika wynika, że za reklamę przy tym właśnie formacie firmy zapłacą najwięcej.
Czytaj także: Obiad u Wojewódzkiego. Cena? Trzymajcie się krzeseł
Z informacji opublikowanej przez TVN wynika, że za jeden 30-sekundowy spot przy programie "Kuchenne rewolucje" chętny musi zapłacić nawet 64,9 tys. złotych. Dużo kosztuje też reklama przy innym programie, w którym występuje słynna restauratorka. Reklama przy "MasterChef" została wyceniona na 59,5 tys. złotych.
W innych programach ceny są niższe
Popularność Magdy Gessler znacząco podwyższa koszty kampanii reklamowych. Dla porównania, za spot emitowany przy "Mam talent", trzeba zapłacić 52,5 tys. złotych, z kolei przy "Top Model" - 49,7 tys. złotych.
Popularny teleturniej stacji "Milionerzy" będzie kosztował reklamodawcę 49,3 tys. złotych. Dużo trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym wydaniu "Faktów" - ok. 61,2 tys. oraz serwisie sportowym z tego samego dnia.