VDB| 

Agnieszka Radwańska zaatakowana. Poszło o butelkę wody

12

Chociaż Agnieszka Radwańska przebywa na sportowej emeryturze to dalej jest łakomym kąskiem dla sponsorów. Była wiceliderka światowego rankingu tenisistek została twarzą znanego producenta napojów. To jednak nie spotkało się z przychylnością fanów w internecie.

Agnieszka Radwańska zaatakowana. Poszło o butelkę wody
Agnieszka Radwańska (Instagram.com)

Nie ma wątpliwości, że przez lata kariery sportowej Agnieszka Radwańska zbudowała sobie potężny kapitał w postaci oddanych fanów. Przez wiele lat była w TOP10 światowego rankingu i swego czasu była najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem na świecie. Stąd też nie może nikogo dziwić, że nawet teraz, kiedy jest już na sportowej emeryturze i poświęca się swojej rodzinie, nie brakuje firm, które chciałby nawiązać z nią współpracę sponsorską.

W poniedziałek Polka pochwaliła się, że została twarzą marki wody Jurajska. Potencjalnie wydawało się, iż będzie to współpraca jak wiele innych, czyli sprawa ograniczy się do kilku reklam z udziałem byłej tenisistki. Jednak nic bardziej mylnego. Potencjalnie niegroźny post z informacją o nawiązaniu współpracy wywołał burzę wśród internautów.

Trwa ładowanie wpisu:instagram

Komentujący uważają, że w obecnych czasach promowanie plastikowych butelek nie jest w porządku. Świat boryka się z wielkim nadmiarem plastiku, który zamiast być poddany recyklingowi, najczęściej jest po prostu wyrzucany i zanieczyszcza środowisko.

Woda z plastiku nie jest ok - napisała jedna z komentujących.
Czyli jednak woda w plastikowych butelkach. Szkoda, że nie filtr do wody na baterię kuchenną - wtórowała inna internautka.
Sad really. W czasach, w których ogrom plastiku na świecie grozi katastrofą ekologiczną, gdzie zagrożone są setki gatunków zwierząt... Agnieszka stoi dumnie z jednorazową butelką PET wciskając kto, że pije codziennie jurajską wodę - podsumował inny z fanów.

To tylko jedne z nielicznych nieprzychylnych komentarzy pod postem ogłaszającym współpracę Agnieszki Radwańskiej ze znaną marką wody. Trzeba jednak zauważyć, że oprócz tych negatywnych opinii, nie brakowało również komentarzy fanów, którzy cieszyli się z tej współpracy. Uważacie, że jedna z najpopularniejszych sportswoman XXI wieku w Polsce powinna lepiej dbać o swój wizerunek?

Zobacz także: Thomsen, Madsen, a może Ragus? Kto pojechał najefektowniej? Zobacz kronikę 2. kolejki PGE Ekstraligi!
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić