Iga Świątek zajmuje obecnie drugie miejsce w rankingu WTA, tracąc 3385 punktów do liderującej Aryny Sabalenki. Reprezentantka Polski regularnie bierze udział nie tylko w wydarzeniach boiskowych, ale też współpracuje z rozmaitymi firmami, uczestnicząc w ich kampaniach reklamowych.
Iga Świątek reprezentuje nowoczesne podejście do kariery sportowej. Jej profil medialny i marketingowy nie opiera się wyłącznie na wynikach sportowych, ale również na wartościach, jakie reprezentuje – uczciwość, wytrwałość i autentyczność. Dzięki temu nie tylko zdobywa kolejne trofea, ale również wpływa na świadomość społeczną, angażując się w tematy związane ze zdrowiem psychicznym czy edukacją sportową.
Iga Świątek pokazała zdjęcie w makijażu
Polska tenisistka zaznaczała, że będzie podpisywać umowy z firmami wyłącznie spełniającymi wartości, które sama reprezentuje. Teraz postanowiła pochwalić się efektami współpracy z jedną z nich, publikując zdjęcie w pełni makijażu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ta współpraca sprawia mi ogromną radość! Cieszę się, że możemy rozpocząć kolejną ekscytującą kampanię razem :) Moja przygoda z Lancôme zaczęła się od zapachu Idôle. Później pojawiła się pielęgnacja i ochrona skóry, a ostatnio także makijaż - napisała Iga Świątek pod zdjęciem na Instagramie.
Ludzie są zachwyceni wizerunkiem Igi.
"Ta Barbie obroni swój tytuł w Madrycie!", "Wow, ale pięknie", "Przepiękna rakieta świata", "Jak Barbie" - piszą.
Iga Świątek to obecnie jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci w światowym tenisie. Urodzona 31 maja 2001 roku w Warszawie zawodniczka, już w wieku kilkunastu lat była uznawana za jedną z największych nadziei polskiego sportu.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.