71-latek został aresztowany za telefoniczne nękanie. Dzwonił aż 24 tysięcy razy
Policjanci z Japonii aresztowali starszego pana, który nękał firmę telefoniczną. 71-latek jest przekonany, że został potraktowany przez operatora w niewłaściwy sposób. Jednak zamiast żądanych przeprosin, doczekał się aresztowania i oskarżenia. Kulisy tej sprawy wprawiają w osłupienie.
Akitoshi Okamoto chciał "tylko" złożyć skargę. W tym celu Japończyk podjął próbę kontaktu z działem klienta KDDI Corporation. Jednak sytuacja szybko wymknęła się spod kontroli.
Jak twierdził Okamoto, operator naruszył zasady zawarte w umowie. 71-latek domagał się nie tylko wyjaśnienia całej sprawy, lecz także przeprosin. Wymyślił, że przedstawiciele firmy powinni osobiście odwiedzić go w domu i tam prosić o wybaczenie.
Niestety, częste telefony szybko przeszły w regularne nękanie. Akitoshi Okamoto najpierw dzwonił do działu klienta, po czym niegrzecznym tonem przedstawiał swoje żądania. Następnie szybko odkładał słuchawkę, zanim osoba po drugiej stronie zdążyła w ogóle zareagować.
Zobacz też: Do Polaków wydzwaniają zagraniczne numery. Sprawdź, jak nie paść ofiara oszustwa
Jak wykazały bilingi, mężczyzna wykonał łącznie 24 tysiące telefonów. W końcu pracownicy KDDI Corporation powiedzieli "dość" uciążliwemu klientowi. Sprawa została zgłoszona na policję.
Ostatecznie 71-latek został aresztowany. Mężczyzna usłyszał już zarzuty. Będzie odpowiadał za przestępstwo nieuczciwego utrudniania prowadzenia działalności gospodarczej.
Co najciekawsze, Akitoshi Okamoto prawdopodobnie nie zapłacił ani grosza za połączenia. Sprytny 71-latek miał wykorzystywać pakiet darmowych telefonów, a kiedy ten się wyczerpał – kontaktować z publicznych automatów.
Jak długo trwało nękanie ze strony staruszka? 71-latek prawdopodobnie poświęcał na telefony wiele godzin, ponieważ wydzwonił te 24 tysiące połączeń w rekordowym czasie ośmiu dni.
Na razie nie wiadomo, jaka kara może czekać mężczyznę za jego postępowanie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.