Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
Bartosz Nowak
|
aktualizacja

Oto, czego pragną kobiety

21
Podziel się:

Panie chcą przede wszystkim czuć się bezpiecznie. Ale to tylko jedna z 30 odpowiedzi prowadzących do szczęśliwego związku według kobiet - wynika z badania przeprowadzonego na grupie 2 tys. Brytyjek przez firmę Carnival Cruise Line.

Oto, czego pragną kobiety
(Pixabay.com)

Poczucie bezpieczeństwa i pełne zaufanie to podstawa. Te odpowiedzi zebrały odpowiednio 66 i 62 proc. głosów. Dla ponad połowy ankietowanych liczą się również docenianie przez partnera, poczucie humoru i mówienie "kocham cię". Nieco mniej, bo w przedziale 40-50 proc., znalazły się odpowiedzi: "traktowanie mnie na równi", "niespodzianki od czasu do czasu" i "dawanie nieco wolnej przestrzeni" - informuje "Daily Mail".

Czego jeszcze pragną panie? 32 proc. odpowiedziało, że facet powinien po sobie sprzątać, 23 proc. nie chce, żeby oglądał się za kobietami na ulicy, a 22 proc. ma ochotę na seks częściej niż raz w tygodniu. Najmniej głosów zebrały odpowiedzi: "kocha teściową" i "nie lajkuje zdjęć kobiet w mediach społecznościowych" (14 proc.) oraz "nie zostawia samochodu z pustym bakiem" (12 proc.).

Od teraz życie mężczyzn powinno być nieco prostsze. 94 proc. ankietowanych kobiet odpowiedziało, że jest szczęśliwa w związku, aczkolwiek 57 proc. stwierdziła też, że nie dostają od partnera wszystkiego, co potrzebują. Jak wiadomo jednak, kobieta zmienną jest, więc jeśli chcecie zapunktować dzięki tym poradom, to lepiej się spieszcie.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(21)
Paul86
6 lat temu
Pełne zaufanie? To niech same dają powód tego zaufania, a nie miotają od skrajności do skrajności.
zzz
6 lat temu
Im więcej kasy tym lepiej. Nie masz kasy spadaj a jak znajdą kogoś kto ma więcej od ciebie to cię zostawi. Takie współczesne kurestwo.Jak porównam dzisiejsze kobiety z kobietami z dawniejszych czasów to nie dziwię się że jest tylu samotnych facetów . Większy szacunek mam do kobiet które zarabiają przy drodze niż do tych niby porządnych.
Jaca
6 lat temu
Ta piekna Pani ze zdiecia z pewnoscia nie jest bRYTYJKA.
Nack
6 lat temu
Ja swojej dawałem miłość, troskę, wiernosc, troche szalenstwa, radosc, zrozumienie, kasę, super seks, dałem duże poczucie wartości i stała się piękną elegancką kobietą, ale niestety odbiło jej i zakochała się w facecie, którego widziała 10 minut, a teraz go nakręca mimo iż on ma kobietę. Po prostu mnie wykorzystywała o nie doceniala tego co miała.
Jaca1968
6 lat temu
To proste. Kobiety zawsze chcą mieć więcej i lepsze niż mają inne kobiety. A czego więcej? Tego co fajnego mają inne - kasy, urody, przyjemności, adoratorów, zazdrości u konkurentek, biżuterii, ubrań, butów, ... Więcej, więcej, więcej niż inne!
R
6 lat temu
Dobra, dobra. Kobiety chcą rozgrzanego buhaja z workiem pieniędzy.Z naciskiem na worek pieniędzy. To daje im poczucie bezpieczeństwa. I żeby facet zarabiał więcej od niej. Nawet jak gość zarabia 12000 zł a jego "miła" 16000 zł, to i tak w jej oczach będzie tracił. I nie mówcie, że nie. To nie teoria, tylko doświadczenie empiryczne.
alf
6 lat temu
A kogo to obchodzi,co to koncert życzeń?
Kobiety
6 lat temu
Albo nie.
rżniacz
6 lat temu
większość tylko jednego, ekstra rżnięcia
Kobieta
6 lat temu
Kobieta chce od mężczyzny jednego - wszystkiego.
skorpion
6 lat temu
wąs faja i wielkie jaja!!!
W.
6 lat temu
Pier***enie o Szopenie. Kobiety to w większości materialistki i jedyne na czym im zależy to kasa. I taka jest prawda. Oczywiście chcę zaznaczyć, że zdarzaj się wyjątki..niestety trudno na taki "wyjątek" trafić...
Jurczak
6 lat temu
Chce kasy i długiej pały.
Kobiet
6 lat temu
W tym tygodniu dowiedziałem się, że kobiety chcą się skrobać na życzenie do 9 miesiąca ciąży. Ponoć ich macice to ich sprawa. Aha, mówiły, że oprócz macic, mają rzekomo również mózgi. Tak mówiły... .
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić