Dostał w Biedronce taki paragon. Od razu chwycił za telefon
Pan Andrzej we wtorkowy (12 marca) wieczór wybrał się na zakupy do Biedronki. Jakież było jego zdziwienie, gdy na paragonie ujrzał... wielki logotyp Biedronki i maleńkie logo Lidla. Od razu chwycił za telefon i zrobił zdjęcie. Ta reklama to jeden z elementów "wojny" tych dyskontów.
Biedronka znów atakuje. Na paragonie pojawiło się hasło "Jesteśmy najtańsi". Pod spodem natomiast zamieszczono informację, że "od 2002 roku Biedronka [jest] tańsza niż Lidl".
Zamieszczono logotypy wspomnianych sieci. Emblemat Biedronki jest znacznie większy niż Lidla. Logo tej drugiej sieci jest prawie niewidoczne.
Trudno przegapić to hasło reklamowe. Zajmuje sporą część paragonu - komentuje czytelnik o2.pl.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Bartosz Bednorz zdradził, co łączy go z Maffashion. "Mamy bardzo dobre relacje"
Przypomnijmy, że jeszcze niedawno Biedronka wydawała paragony z nieco łagodniejszym hasłem. Nie uderzała wprost w sieć Lidl.
Tańsza niż nasza droga konkurencja - pisała Biedronka.
Hasło, które pojawiło się teraz, było wykorzystywane już wcześniej. W identycznej formie. Te poczynania spotkały się z reakcją Lidla - gigant postanowił wkroczyć na ścieżkę prawną.
Idą na noże. Biedronka walczy z Lidlem
Już od jakiegoś czasu Biedronka toczy zażartą walkę z Lidlem. Oczywiście celem tej batalii jest zdobycie jak największego grona klientów.
Na poważnie ta batalia rozpoczęła się kilka tygodni temu. Zapalnikiem była agresywna kampania marketingowa Biedronki. Dyskont rozsyłał SMS-y do swoich klientów z informacjami o promocjach, które miały przyciągnąć ich do sklepów kosztem Lidla. Biedronka starała się przekonać klientów, że oferuje niższe ceny niż jej konkurent.