Kontrowersyjny pomysł warszawskiego sklepu. Wprowadził... bilety wstępu dla klientów

33

A gdyby tak choć na jeden dzień przenieść się do bajkowej świątecznej krainy? W warszawskim sklepie Flora Point jest to możliwe. Ci, co znają to miejsce, mówią, że świąteczne dekoracje zapierają dech w piersiach. Do tej pory można było je podziwiać za darmo, ale w tym roku sklep postanowił wprowadzić... bilety wstępu. Tego jeszcze nie było!

Kontrowersyjny pomysł warszawskiego sklepu. Wprowadził... bilety wstępu dla klientów
Bilety wstępu rozzłościły klientów sklepu (Instagram screenshot, Pixabay)

Nie mówimy o muzeum, a o sklepie. Choć w tej sytuacji można pomylić zwiedzanie z robieniem zakupów. Flora Point to Centrum Ogrodnicze, które przed Świętami — jak twierdzą klienci sklepu i reklamujący go influencerzy — zmienia się w miejsce pełne magii.

Interaktywne scenografie, bajkowe ekspozycje, aranżacje wnętrz przywodzące na myśl filmy Walta Disney’a... dzieci mogą się tu poczuć jak w bajce, a dorośli... mogą znów poczuć się jak dzieci.

Klienci, którzy raz odwiedzili Flora Point w okresie świątecznym, potem chętnie wracali tam po kolejną porcję magii. Jeśli będą chcieli wrócić i w tym roku, mogą być zaskoczeni, bo za oglądanie świątecznych aranżacji trzeba będzie zapłacić. Sklep wprowadził... bilety wstępu dla klientów, o czym poinformował w mediach społecznościowych.

Za bilet trzeba zapłacić 20 zł. Można go nabyć w kasie biletowej, a także na stronie internetowej Flora Point. Jeśli klient zrobi zakupy, wartość biletu zostanie odliczona przy kasie. Darmowe wejście? Wyłącznie dla stałych klientów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Prof. Marek Belka: inflacja przyspieszy, ale nie radykalnie
Każdy bilet wstępu na Świąteczne Miasteczko daje gwarancję odzyskania jego wartości przy kasie, jeśli zdecydujesz się na zakupy w naszym sklepie. Stałym klientom z kartą gwarantujemy darmowe wejście — czytamy w poście zamieszczonym przez sklep w mediach społecznościowych.
Trwa ładowanie wpisu:instagram

Klienci podzieleni. ''Absurdalne''

Pod wpisem Flora Point na Instagramie pojawiły się krytyczne komentarze od zawiedzionych, zbulwersowanych klientów.

Chce zrobić zakupy a jednocześnie wziąć dzieci to płace 3 bilety? Absurdalne'', ''Niestety ale trochę strzeliliście sobie w kolano. Podejście bardzo zniechęca do odwiedzania Waszego sklepu. Dla mnie kompletny "no go", w życiu nie spotkałam się z pobieraniem opłat za wejście do sklepu (...)'', ''(...)Niestety Flora robisz się bardziej dla celebrity niż dla normalnego człowieka. Szkoda - czytamy w komentarzach.

Negatywne opinie pojawiły się również w Google, gdzie internauci - dotąd przeważnie zachwalający sklep - przyznają mu zaledwie jedną lub dwie gwiazdki.

Okazuje się, że niektórym decyzja Flora Point się podoba. Wśród pochlebnych komentarzy można znaleźć m.in. ten od Jessici Mercedes. Influencerka zapewniła, że wkrótce odwiedzi Flora Point.

Autor: APOL
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić