Lody Ekipa w Lidlu. Rekordzista kupił 180 sztuk

119

Lody Ekipa pojawiły się w Lidlu równie szybko, co z niego zniknęły. W poniedziałek rano przed sklepami sieci w Polsce ustawiały się kolejki. Rekordzista kupił ponad 180 opakowań lodów.

Lody Ekipa w Lidlu. Rekordzista kupił 180 sztuk
Lody Ekipa w Lidlu. Rekordzista kupił 180 sztuk

Szaleństwo wywołane lodami Ekipa od Friza przybrało gigantyczne rozmiary. Produkty te są ostatnim hitem sprzedaży. Coraz więcej sieci zaopatruje swoje lodówki w lody, które znikają często zaledwie w chwilę po otwarciu.

Ostatnio lody pojawiły się w sieci sklepów Biedronka. Jeszcze tego samego dnia zamrażarki sklepowe w całym kraju zostały opróżnione - wszystkie produkty zostały wykupione.

Lody Ekipa w Lidlu

Do gry włączył się i Lidl. Lody Ekipa, powstałe przy współpracy z Koral, można było dostać w sieci sklepów od poniedziałku 26 kwietnia do środy 28 kwietnia. Podobnie jak w Biedronce, produkty wyprzedały się w ekspresowym tempie.

Zobacz także: Dlaczego młodzi kochają Ekipę? "Friz to lepsza wersja nas"
Już pierwszego dnia trwania specjalnej oferty - w poniedziałek, 26 kwietnia, sprzedaliśmy aż 93 proc. lodów. Klienci podczas jednych zakupów kupowali średnio 12 sztuk lodów Ekipy - mówi nam Aleksandra Robaszkiewicz z biura prasowego Lidla.

Rekordowy zakup miał miejsce w Warszawie, w sklepie przy ul. Grochowskiej - stamtąd klient wyniósł aż 181 lodów.

24 klientów kupiło jednorazowo ponad 100 lodów. Najwięcej sprzedaliśmy w Warszawie, Wrocławiu oraz Łodzi. Sprzedawaliśmy średnio 154 lody w ciągu minuty, czyli 2,57 loda w ciągu sekundy - czytamy w odpowiedzi biura prasowego.

Lidl nie wyklucza, że lody Ekipa pojawią się jeszcze w sklepach. Upolować je można jeszcze do środy. Trzeba się jednak spieszyć, bo zostało ich bardzo niewiele.

Kim jest Friz?

Friz to młody youtuber, który zebrał największą społeczność obserwujących na polskim Youtubie. Młodego milionera obserwuje blisko 4,35 mln osób.

To trochę taki serial, tylko lepszy. Mamy wyzwania, o których większość widzów może tylko pomarzyć, jak strata ponad 100 000 zł w akcji z Pokemonami, ale znajdziemy też zwykłe relacje między paczką znajomych, których wszystkim brakowało w 2020 - oceniał fenomem Friza w rozmowie z money.pl Jakub Biel, ekspert ds. nowych mediów i kreatywnego marketingu.
Autor: NKU
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić