Łukasz Kuczera
Łukasz Kuczera| 

Mariah Carey niczym Mata. Specjalna oferta w McDonald's

4

W Polsce McDonald's zdecydował się na współpracę z raperem Matą, który dorobił się własnego zestawu jedzenia, w USA klientów popularnej sieci kusić będzie Mariah Carey. Menu promowane przez amerykańską piosenkarkę będzie dostępne w okresie bożonarodzeniowym.

Mariah Carey niczym Mata. Specjalna oferta w McDonald's
Mariah Carey niczym Mata. Specjalna oferta w McDonald's (Wikimedia Commons, Raph_PH)

McDonald's, aby ściągnąć do siebie nowych klientów, zdecydował się na współpracę ze znanymi postaciami ze świata show biznesu. Jak przypomina CNN, przez ostatnie półtora roku specjalne oferty dań w tej popularnej sieci mieli m.in. koreański zespół BTS, raperzy Travis Scott i J Balvin, a także raperka i celebrytka Saweetie.

W Polsce zaszczyt spotkał rapera Matę, którego zestaw okazał się strzałem w dziesiątkę i doprowadził do sporego zainteresowania daniami McDonald's wśród młodszych klientów. Teraz swojego menu, ale w USA, doczeka się Mariah Carey.

Mariah Carey niczym Mata. Specjalna oferta w McDonald's

"Mariah Menu" zadebiutuje w ofercie McDonald's w przyszłym miesiącu. Dania promowane przez piosenkarkę będzie można kupować w okresie bożonarodzeniowym - od 13 do 24 grudnia.

Taka możliwość pojawi się jednak tylko w wybranych restauracjach. Na dodatek, w przypadku składania zamówień powyżej 1 dolara poprzez specjalną aplikację mobilną McDonald's, będzie można liczyć na darmowe danie z Mariah Menu.

Zobacz także: Sankcje dla Białorusi? Znamy stanowisko prezydenta
- Niektóre z moich ulubionych wspomnień, to rodzinne wycieczki z moimi dziećmi do McDonald's. Każdy z nas ma swoje ulubione dania. Mój to cheeseburger, do którego zawsze zamawiam dodatkowe pikle - mówi w komunikacie prasowym Mariah Carey.

McDonald's już przed rokiem kusił klientów specjalną ofertą bożonarodzeniową. W grudniu 2020 roku rozdawał ulubione potrawy fikcyjnych bohaterów świąt Bożego Narodzenia - przypomina CNN.

"To więcej niż tylko posiłek. To całe menu pasujące do jednej z najpopularniejszych artystek wszech czasów" - tak firma skomentowała nawiązanie współpracy z Mariah Carey.

Wyniki finansowe McDonald's pokazują, że współpraca z celebrytami ma sens. Sprzedaż w ciągu trzech ostatnich miesięcy wzrosła o 12,7 proc. względem roku 2020. Zauważyli to też rywale. Burger King we wrześniu również nawiązał współpracę z postaciami ze świata show biznesu.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić