Łukasz Kuczera
Łukasz Kuczera| 

Mata odwiedził McDonald's. Efektowny koniec kampanii reklamowej

289

Mata zakończył współpracę z siecią McDonald's. Na koniec akcji, która okazała się sporym sukcesem, popularny raper odwiedził jedną z restauracji w Warszawie. Miał tam okazję spotkać się z fanami.

Mata odwiedził McDonald's. Efektowny koniec kampanii reklamowej
Mata odwiedził McDonald's. Efektowny koniec kampanii reklamowej (YouTube, McDonald's)

Sieć McDonald's zdecydowała się na współpracę z Matą, który doczekał się swojego zestawu w popularnej sieci fast-foodów. Na zakończenie współpracy raper odwiedził jedną z warszawskich restauracji - na skrzyżowaniu Świętokrzyskiej z Nowym Światem. Tam też Mata w sposób symboliczny wymienił się koszulką z jednym z pracowników McDonalds', nawiązując do tradycyjnych wymian koszulek pomiędzy piłkarzami.

"Niezapowiedziana wizyta w lokalu przyciągnęła tłum fanów Młodego Matczaka, którzy skorzystali z okazji, by zrobić sobie zdjęcie z idolem albo otrzymać autograf na kultowych już naklejkach" - napisano w komunikacie firmy.

Mata odwiedził McDonald's. Efektowny koniec kampanii reklamowej

Event w warszawskiej restauracji zakończył kilkutygodniową współpracę pomiędzy Matą a siecią McDonald's. - Mata w tej kampanii przejął Maka w każdy możliwy sposób, oferując swój zestaw czy produkując kolekcję ubrań, a na koniec przyszedł czas, by przejął jedną z lokacji dosłownie - mówi w komunikacie prasowym Jan Mirosław, deputy creative director DDB Warszawa.

Zobacz także: Nagły lockdown w Monachium. Odwołane jarmarki, zamknięte puby, kluby i gastronomia

To właśnie agencja DDB Warszawa odpowiadała za kreację kampanii reklamowej, której twarzą stał się Mata. Współpraca rapera z popularną siecią uznano za sukces.

Na początku listopada Tomasz Dębowski z McDonald's Polska mówił wprost, że pierwszy tydzień kampanii był trzecim najlepszym tygodniem w historii firmy w Polsce. Mowa nie tylko o liczbie transakcji, ale też osiągniętej wartości sprzedaży.

"Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu" - napisał dyrektor marketingu w McDonald's Polska w komunikacie prasowym.

Reklama z udziałem Maty była też najpopularniejszym wideo reklamowym na polskim YouTube w październiku, chociaż została opublikowana na platformie dopiero 18 października.

Zestaw Maty w McDonald's składał się z cheeseburgera (Potrójny Ch33sburger), średnich frytek oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte). Dodatkowo stworzono limitowaną kolekcję ubrań, które klienci mogli wygrać biorąc udział w konkursach organizowanych przez McDonald's w mediach społecznościowych.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić