BOB| 
aktualizacja 

McDonald's ma powód do zmartwień. Gigant z USA wchodzi do Polski

1037

W Polsce niebawem pojawi się kolejna sieć restauracji typu fast food. Pierwsze lokale powstaną już w 2023 roku. Niewątpliwie będzie to konkurencja dla firmy McDonald's, która w naszym kraju cieszy się bardzo dużą popularnością.

McDonald's ma powód do zmartwień. Gigant z USA wchodzi do Polski
Nowa sieć fastfoodów w Polsce (Pixabay)

Na polskim rynku restauracji fast food ostatnio zawrzało. Stało się tak po informacji o upadku sieci Mr Hamburger. Była to polska firma, która w pewnym momencie naprawdę prężnie się rozwijała, ale ostatecznie skończyło się likwidacją. Niedawno zamknięto ostatni lokal tej sieci.

Czas na kurczaki z Luizjany

Rynek jednak nie lubi próżni, więc niebawem w Polsce pojawi się nowy gracz. Tym razem prosto ze Stanów Zjednoczonych, a chodzi o sieci Popeyes, która przede wszystkim opiera się na kuchni ze stanu Luizjana.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Rosjanie drżą przed zimą? Ekspert o kluczowym elemencie

Firma ma już swoją siedzibę we Wrocławiu. Plany ma bardzo ambitne, o czym informuje portalspozywczy.pl. Pierwsze lokale mają zostać otwarte w 2023 roku. W tej chwili jeszcze nie są znane ich lokalizacje.

Amerykanie jednocześnie wejdą ze swoimi restauracjami do Polski i Czech. Strategia zakłada, że w ciągu 10 lat w obu krajach powstanie łącznie 600 lokali z szyldem Popeyes Louisiana Kitchen.

To oznacza, że wyrośnie poważny konkurent dla takich sieciówek, jak McDonald's i KFC. Co ma w swojej ofercie Popeyes? Przede wszystkim dominują smażone kurczaki. Są także kanapki z kurczakiem.

Sporo ciekawych dań znajdziemy wśród dodatków. Czerwona fasola, puree ziemniaczane z sosem w stylu Cajun, smażone krewetki - to przykładowe potrawy, znajdujące się w menu Popeyes. Sieć bazuje przede wszystkim na kuchni luizjańskiej i w takim stylu przygotowuje swoje dania.

Popeyes zostało założone w 1972 roku i zaczęło się rozwijać w szybkim tempie. Dziś jest to jedna z najpopularniejszych sieci w Stanach Zjednoczonych, a to zachęciło właścicieli do ekspansji na całym świat. Dziś w 30 krajach świata znajduje się ponad 3700 lokali tej sieci.

Za wejście amerykańskiej sieciówki do Polski będzie odpowiedzialna firma Restaurant Brands International. Co ciekawe, zajmuje się ona także lokalami Burger King w naszym kraju.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić