BOB| 

YouTube idzie na wojnę z TikTokiem. Startuje konkurencyjna usługa

1

Tik-Tok okazał się strzałem w dziesiątkę i z tego portalu korzystają miliony ludzi na całym świecie. Nie dziwi więc, że YouTube postanowił stworzyć konkurencję o nazwie Shorts.

YouTube idzie na wojnę z TikTokiem. Startuje konkurencyjna usługa
YouTube chce konkurować z Tik-Tokiem (Pixabay)

Sukces Tik-Toka pokazał to, o czym mówiło się od dłuższego czasu. Ludzie mają coraz mniej czasu, więc w internecie szukają krótkich treści. Nie dziwi więc, że kilkudziesięciosekundowe filmiki biją rekordy wyświetleń.

YouTube chce konkurować z Tik-Tokiem

Z chińskiego portalu korzystają setki milionów internautów z całego świata. Błyskawicznie wyrosły także gwiazdy, które na Tik-Toku zarabiają coraz większe pieniądze. Wszystkiemu przygląda się YouTube, który postanowił stworzyć konkurencję.

YouTube Shorts to usługa, która będzie dostępna w aplikacji mobilnej serwisu. Na razie tylko w Stanach Zjednoczonych w ramach testów. Jeżeli nowość dobrze się przyjmie, to potem będzie wprowadzana w pozostałych krajach.

Nowa usługa będzie bardzo podobna do Tik-Toka i opiera się na krótkich filmikach. Użytkownicy mogą do swoich materiałów wykorzystywać gotowe podkłady muzyczne. Filmy jednak będą znacznie krótsze, bo jest limit 15 sekund. Chiński konkurent daje użytkownikom 60-sekundowe ograniczenie.

Zobacz także: Zabawa na śniegu młodego niedźwiedzia. Niezwykłe nagranie z Bieszczad
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić