Anna Wajs-Wiejacka
Anna Wajs-Wiejacka| 

Zamówiła paczkę na Vinted. "To jest chyba jakiś żart"

122

Wiele osób korzysta platform oferujących produktów z drugiej ręki. Można znaleźć prawdziwe perełki, choć zdarzają się i mniej przyjemne niespodzianki. Jedna z użytkowniczek TikToka podzieliła się wrażeniami z zakupu torebki od znanej influencerki. "Kompletnie nie spodziewałam się tego, co zobaczyłam" - powiedziała po otwarciu przesyłki.

Zamówiła paczkę na Vinted. "To jest chyba jakiś żart"
Kupiła przedmiot na Vinted (TikTok)

Tiktokerka kupiła na platformie Vinted torebkę, którą oferowała jedna z influencerek. Kiedy tylko zamówiona paczka przyszła, kobieta postanowiła ją otworzyć. Niestety to, co zobaczyło w środku, było dla niej sporym rozczarowaniem.

Kompletnie nie spodziewałam się tego, co zobaczyłam. Okazało się, że rzecz, którą zamówiłam, jest w fatalnym stanie — poinformowała swoich obserwatorów.

Być może zdając sobie sprawę z tego, że przedmiot nie jest w szczególnie dobrym stanie, oferująca przedmiot dołożyła do niego drobny upominek w postaci paletki cieni. Sam gest tiktokerka doceniła, choć pokazała, że jeden z cieni w transporcie pokruszył się, pokrywając pyłkiem cały wysyłany przedmiot.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Każą płacić za postój nawet w nocy. Ludzie mówią, co o tym myślą

Tiktokerce nie spodobał się stan paska torebki, który był dość mocno zabrudzony i to zdecydowanie niepokruszonym cieniem do powiek. Niespodzianka czekała na kupującą także po otwarciu torebki. W środku znalazła paragon. "Rozbawiło mnie to niesamowicie" - stwierdziła i przypomniała sprzedającym, żeby dokładnie przeglądali wystawiane na sprzedaż przez siebie rzeczy.

Czy można zwrócić przedmiot zamówiony na Vinted?

Kupując przedmioty na Vinted mamy prawo do ich zwrotu. Możemy to zrobić w sytuacji, w której przysłany towar znacznie odbiega od tego, jak został przedstawiony w ogłoszeniu. Przesłanką do zwrotu jest także niedostarczenie przedmiotu w odpowiednim czasie.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok

Zwrotu możemy dokonać także wtedy, gdy zamówiony przez nas przedmiot zostanie uszkodzony przez nadawcę, w trakcie transportu lub przez warunki atmosferyczne.

Na zgłoszenie reklamacji mamy czas do dwóch dni od chwili otrzymania zamówionego przedmiotu. Niezbędne jest dokładne wskazanie występujących problemów z zamówionym towarem. Reklamację składamy poprzez naciśnięcie "Mam problem", które znajdziemy w oknie konwersacji z osobą sprzedającą.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić