Pomieszał znane marki. Efekt wymyka się rozumowi
Wywrotowiec
Mike Stefanini to grafik urodzony we Francji, który podczas pracy nad jednym z projektów umieścił na puszce Coca-Coli logo Nike'a. Wydało mu się to na tyle interesujące, że postanowił stworzyć całą serię tego typu "wywrotowych" połączeń.
Pasta
Pasta do zębów Adidasa? W sumie produkty tego typu z trzema paskami już są. Ale na pewno nie tej firmy :)
Kawka?
Wszystko wewnątrz nas mówi, że coś tu wyraźnie jest nie tak.
Marlboro burger
Co może kryć się w środku?
Pepsi wash
Teoretycznie napoje te dobrze czyszczą, więc może taki płyn trafi kiedyś do sprzedaży? ;)
McDonald's Nutella
To mogłoby być ciekawe połączenie.
Mleko Shell
Takie połączenie z kolei chyba nie zdobyłoby wielu klientów.
Tabletki Netflix
A to mogłaby być kampania platformy. Netflix lekiem na nudę? Proszę bardzo ;)
Innowacja
Ketchup w sprayu? Interesujące.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.