Chwytliwy pomysł
Dwa magiczne słowa zachęciły dziesiątki kobiet do pokazywania ciał, których do tej pory się wstydziły. Producent odzieży dla kobiet w rozmiarze plus namówił je, aby pod hasztagiem #TheseCurves (w wolnym tłumaczeniu: te krągłości) pokazały, jak pięknie wyglądają w bieliźnie.
Duży rozmiar
Akcję zorganizowała firma Torrid sprzedająca odzież, stroje kąpielowe i bieliznę dla kobiet w rozmiarze od L w górę.
Sławy
Do udziału w projekcie sklep namówił znane w Stanach Zjednoczonych instagramowiczki, np. Annę O’Brien.
O sobie
- Cieszę się, że mogę wziąć udział w kampanii celebrującej ciała, których nauczyłyśmy się nienawidzić - opowiada o kampanii Anna O’Brien.
Pokochać siebie
- Rok zajęło mi pokochanie swojego ciała, ale teraz świętuję je w wielkim stylu – zwierzyła się inna instagramowiczka, 29-letnia Liz Black.
Bez retuszu
Torrid w ramach kampanii zrobił także własne zdjęcie, na którym pędzel Photoshopa nie dotknął żadnej z modelek.
Samopoczucie
Natalie Hage zwierza się natomiast, że czuje się pewnie i sexy.
Dobry nastrój
Ciało nie powinno być powodem dyskomfortu - uważa kolejna instagramowiczka.
Piękno
- Kocham moje krągłości, bo są piękne - każda z pań wyjaśniła, dlaczego publikuje swoje zdjęcie w sieci.
Lubią krągłości
Na Instagramie pod hasztagiem #TheseCurves w ciągu czterech dni od startu kampanii pojawiło się prawie 1000 zdjęć.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.