Mateusz Domański
Mateusz Domański| 
aktualizacja 

Duża awaria Banku Millennium. Nie działały ważne usługi

5
Podziel się:

W Banku Millennium doszło do poważnej awarii. Kliencie nie mogą zalogować się do serwisu internetowego. Nie działa aplikacja banku i karty w internecie. Problem został już rozwiązany.

Awaria w Banku Millennium
Awaria w Banku Millennium (Getty Images)

Awaria rozpoczęła się w poniedziałek 25 maja. Klienci sygnalizowali, że nie mogą się zalogować do serwisu internetowego czy aplikacji mobilnej. Wobec tego niemożliwe było wykonanie przelewów czy płatności przy użyciu kody Blik.

Problemy techniczne potwierdził bank. Jego przedstawiciele odnieśli się do tej kwestii w nocy z poniedziałku na wtorek za pośrednictwem Twittera.

Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia - napisali.

Zobacz także: Koronawirus a gospodarka. "Nie można drukować pieniędzy bez końca"

Usługi Banku Millennium działają już poprawnie

Awaria była poważna, klienci zgłaszali problemy jeszcze we wtorek po godzinie 8 rano. Wielu z nich niepokoiło się i pytało, ile czasu potrwają problemy. Całe szczęście bank już sobie z nimi poradził. Awaria została naprawiona.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić