Lidl szaleje. To już ostatni dzwonek, by skorzystać z okazji

4

Od soboty (26 sierpnia) w Lidlu można skorzystać z wielu promocji. Na jakie pozycje warto zwrócić uwagę? Specjalnie dla was przeanalizowaliśmy gazetkę reklamową.

Lidl szaleje. To już ostatni dzwonek, by skorzystać z okazji
Lidl szaleje. To już ostatni dzwonek, by skorzystać z okazji (Adobe Stock, Tobias Arhelger)

Lidl to niemiecka sieć sklepów dyskontowych, działająca w 30 krajach, w tym między innymi w Polsce. W naszym kraju są to niezwykle popularne sklepy. Lidl kusi Polaków licznymi promocjami.

Niedawno informowaliśmy o czwartkowej gazetce promocyjnej, w której przeceniono Coca-Colę, masło ekstra firmy Pilosa 200 g czy różne owoce.

Jak mówi znana reklama "jak sobota to, tylko do Lidla", sklep przygotował na weekend kolejnych kilka promocji. Szynka wieprzowa została przeceniona z 16,99 na 12,99 zł za kilogram mięsa.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Skuli ściany podczas remontu. Niezwykłe odkrycie w kamienicy w Warszawie

Taniej kupimy także paprykę, która jest tańsza aż o 60 procent (z 9,99 na 3,99). Przeceniona została także kawa JACOBS Kronung, która kosztuje teraz 19,99 zł.

Ostatnim przecenionym produktem są orzeszki kalifornijskie. Jeśli zrobimy zakupy za minimum 199 zł, jedną paczkę orzeszków dostaniemy za złotówkę. Trzeba pamiętać, że promocja obowiązuje jeszcze tylko przez niedzielę.

Lidl zaskakuje promocjami. Od 21:00 taniej o 50 proc.

Warto wspomnieć o tym, że Lidl prowadzi akcję "Kupuję, nie marnuję". W ramach tego przedsięwzięcia po godzinie 21:00 wdrażane są rabaty w wysokości 50 proc. O szczegółach tej inicjatywy opowiedziała Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

We wszystkich naszych sklepach po godzinie 21:00 - w ramach akcji "Kupuję, nie marnuję" - wybrane artykuły z "Piekarni w sercu Lidla" są sprzedawane o 50 proc. taniej. Codziennie przeceniane są słodkie i słone przekąski, a w soboty - przed niedzielami niehandlowymi i w dni przedświąteczne - obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek. Nasz autorski projekt "Kupuję, nie marnuję" ma na celu wsparcie sprzedaży produktów w pełni wartościowych, ale o zbliżającym się terminie przydatności do spożycia - poinformowała w komunikacie przesłanym redakcji o2.pl.
Autor: JAR
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić