Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
GGG
|

Raport zakażeń. Tej Wielkanocy przez COVID-19 pożegnają bliskich...

34
Podziel się:

Sytuacja epidemiczna w Polsce wciąż jest bardzo niepokojąca. W Wielkanoc Ministerstwo Zdrowia poinformowało o kolejnym pokaźnym wzroście zakażeń koronawirusem. Czego konkretnie dowiadujemy się z najnowszego raportu?

Raport zakażeń. Tej Wielkanocy przez COVID-19 pożegnają bliskich...
Zdjęcie poglądowe. (PAP, Leszek Szymański)

W niedzielę 4 kwietnia potwierdzono łącznie 22 947 przypadków koronawirusa. Nowe zakażenia odnotowano na terenie województw: śląskiego (3839), mazowieckiego (3564), wielkopolskiego (2636), dolnośląskiego (2320), małopolskiego (1693), łódzkiego (1378), pomorskiego (1273), kujawsko-pomorskiego (1102), podkarpackiego (880), zachodniopomorskiego (700), lubuskiego (661), opolskiego (647), lubelskiego (635), świętokrzyskiego (502), warmińsko-mazurskiego (502), podlaskiego (356). 259 zakażeń to dane bez wskazania adresu, które zostaną uzupełnione przez inspekcję sanitarną.

Koronawirus w Polsce. Ile osób zmarło?

Z powodu COVID-19 zmarło 50 osób, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarło 154 osób.

Koronawirus w Polsce. Najnowsze statystyki

Liczba zakażonych koronawirusem: 2 438 531/ 54 941 (wszystkie pozytywne przypadki/w tym osoby zmarłe).

Zobacz także: Szczepienie na COVID. Profesor Simon odniósł się do "wpadki" rządu
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
o2pl
KOMENTARZE
(34)
nowy
rok temu
ciekawe kiedy zaczną zamykać w obozach tych co nie wierzą w wirusa
PWW
rok temu
Nikt nigdy za to nie odpowie. Bo Nikt to brat Jezusa.
dtt
rok temu
Ma... dalej maseczki jako roporzadzenie,dalej ludzie olewaja tak to bedzie ze bedziemy chorowac po kilka razy i jak przezyjemy to bedzie CUD.Zamknac cala Polske na 3-4 tyg,ale przeciez biznes musi sie krecic,zero przetargow kasa idzie gdzie chce.
duny
rok temu
A na czym polega ten pokaźny wzrost. Jak pamiętam, wczoraj było dużo więcej.
jury
rok temu
Ja mam znajomych - udają ,,panów'' a cała rodzina ma problemy z pisaniem i czytaniem - za to wiedzą jak pisać kowit i wymawiać lokdałnn -, wszyscy tam w rodzinie obecnie przechodzą ciężki kowit bo myślą że to im wpłynie na ich status społeczny
sweq
rok temu
aaaa czyli to przez kowit. Mam 3 rady by pokonac pandemie. Nie noś maski- wtedy nie bedziesz chodowac zarazków w swoich płucach. Nie ogladaj TV - brak stresu bedziesz zdrowszy i szczesliwszy. Zakazać opłacania dodatkowo konowałów za leczenie przy łóżkach kowidowych wtedy nikomu nie bedzie sie opłacało podnosic statystyk
życzenia
rok temu
aby w polsce było jak najwięcej zakażeń i zgonów na covid 19 i żeby zabrakło tlenu i respiratorów
NormalnyPolak
rok temu
30 tyś mniej wykonanych testów i cyk 22 tyś. zakażeń, tak się robi statystyki
Lipa
rok temu
Zaraza ta do 5 lat potrafi zabijać człowieka. Nawet po jego śmierci i rozkładowi zaraza zamienia się w śluz i wnika w gałki oczne gdzie jeszcze żyję i czeka na nowego żywiciela.Każdy człowiek zarażony jest żywicielem aż do śmierci. Śmierć następuję gdy zaraza zje organy ludzkie lub przy kopulacji. Szczepionki nie wiele dają bo dają tylko czas dla zarazy bo zaraza ich się uczy a jak na uczy zaraza jest mądrzejsza .zaraza nie ma na celu zabicia żywiciela szybko zabija żywiciela jak jest głodna lub walce o gniazdo którym jest człowiek. Wirusy giną w cieple każdy jeden a to nie jest pospolity wirus to żyję w cieple . Prawda jest taka że zaraza wybiera żywicieli sama i żyję w nim aż do śmierci żywiciela. Lub zmiany żywiciela.
endek
rok temu
ciekawe ilu z Nas wszystkich wykonalo telefon do najblizszych i ci co nie szczepia sie maja narodowo wolnosciowe poglady porozmawiali z rodzina ktorzy sa za szczepionkami, szczepili sie i glosowali na pisy, lewice, holownie.... pewnie przerazeni sa he....katastrofa
suweren
rok temu
suweren
maciek
rok temu
Jezeli liczba zakażeń do 9 kwietnia bedzie w granicach 30 tys to po jaką cholere wprowadzają te LOKDAŁNY jak by przez LOKDAŁNA spadła liczba do 2 tys to rozmumiem coć to dało .A tak czy 25 tys czy 27 tys to mała róznica a gospodarke wyniszczają przez te LOKDAŁNY .
witek
rok temu
A u Nas w Polsce miał byc wprowadzony Locdałn na 14 dni w zeszłym roku w marcu a trwa juz ponad rok .Szumowski śmiał sie ze absolutnie maski nic nie dają a za kilka tygodni juz zmienił zdanie i nosimy do dziś(zapytany po co ludzie noszą maseczki odpowiedział: NIE WIEM .Czterech Jeźsców Apokalipsy (Szumowski , Niedzielski, Morawiecki i Dworczyk)to przestępcy i bandyci łamiący konstytucje .Całkowicie załatwili system edukacji , system zdrowia jakies teleporady przez telefon - jak mi stanie samochód to przez telefon zdiagnozują awarie ?jaja. , system wartości religijnych ,społecznych ,kulturowych itp.Za gnębienie Narodu Polskiego odpowiecie nie przed sądem tylko Was powieszą bez sądu na latarniach.
adam
rok temu
Nie ma tylu zakażen tylko w 90 % testy są fałszywie dodatnie .Czyli ze 100 tys przetestowanych obywateli moze 10 tys ma katarek i idzie na kwarantanne. A Tych co są chorzy od 15 lat nie chcą przyjmować do szpitali bo za ,,lekki,, stan i umierają w domach albo jezdzac od szpitala do szpitala .Proste jak budowa cepa.Panie Minister Zdrowia od 7 -miu bolesci.
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić