aktualizacja 

Pilne telefony z ZUS. Wielu bardzo chętnie je odbierze

2

Do Polaków wydzwaniają reprezentanci PBS Sp. z o.o. Do połowy marca 2024 roku ta firma prowadzić będzie badanie satysfakcji klientów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) poprzez ankiety telefoniczne. Pod uwagę wzięte zostaną losowo wybrane osoby.

Pilne telefony z ZUS. Wielu bardzo chętnie je odbierze
Pilne telefony z ZUS (Getty Images, SOPA Images)

Firma PBS Sp. z o.o. rozpoczęła ankiety wśród klientów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS). Można się ich spodziewać aż do połowy marca 2024 roku. Właśnie w taki sposób ZUS robi rozeznanie wśród klientów pod względem zadowolenia ze świadczonych usług.

Podczas rozmów telefonicznych ankieterzy będą zadawać pytania o doświadczenia klientów w kontakcie z ZUS. Warto pamiętać o tym, że ankiety są anonimowe.

ZUS uzyska tylko zbiór odpowiedzi. - Nie trafią do nas żadne dane umożliwiające identyfikację osoby, która uczestniczyła w badaniu - zapewnia instytucja (cyt. "Super Express").

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Pamela się wygadała. To dlatego Fit Lovers zniknęli z show biznesu

W jakim celu prowadzone jest takie badanie? ZUS wyjaśnia, że ma to pomóc w podniesieniu jakości obsługi klientów. Celem jest doskonalenie usług ZUS.

Ankieta dot. ZUS. Czy udział jest obowiązkowy?

Na uwadze należy mieć to, iż wszelkie udzielanie odpowiedzi jest dobrowolne. Można więc odmówić udziału w ankiecie. Szczere wyrażenie swoich opinii może jednak sprawić, że działalność ZUS wkroczy na wyższy poziom.

W dobie wielu oszustw na tak zwanego wnuczka i tym podobnych, rodziny uczulają szczególnie seniorów, by nie rozmawiali przez telefon z obcymi, a najlepiej, by po prostu nie odbierali niezapisanych w telefonach numerów. Z taką sytuacją ZUS musi się liczyć - zauważa tymczasem "Super Express".
Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić